rozwiń zwiń

forum Oficjalne Aktualności

Pisarze w reklamach

LubimyCzytać
utworzył 25.01.2013 o 13:32

Czy poznalibyście znanego polskiego pisarza, gdyby minął Was na ulicy? Czy autorzy książek to osoby rozpoznawalne? Okazuje się, że niektórzy z nich cieszą się tak wielką popularnością, że są angażowani do promowania produktów największych światowych marek.

Zobacz pełną treść

odpowiedzi [19]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
Szczur_w_bibliotece 04.07.2015 08:52
Bibliotekarz

Jeśli dobrze pamiętam, bo czytałem ze 20 lat temu, to w "Niemyte dusze" Witkacego jest, można powiedzieć "lokowanie" takiej przedwojennej marki jak Gillette.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Meszuge 03.07.2015 17:48
Czytelnik

Pilch to może sobie reklamować... poradnie odwykowe.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Paloma 30.01.2013 09:41
Czytelniczka

U Stiega Larssona jest dużo lokowania produktu, no ale on raczej nie robił tego dla kasy ;)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Bed 30.01.2013 09:28
Czytelniczka

Spotkałam się z czymś podobnym tylko raz. Były to strony w środku książki opisujące konkretne instytucje, jak się potem domyśliłam, pomogły one wydać debiutantowi tę powieść. Nie przeszkadzało mi to. Może trochę zdziwiło.
Co do udziału autorów w reklamach nie potępiałabym ich za to, jeśliby występowali. Mniejsza z tym czy to sztuka czy też nie. Każdy potrzebuje trochę forsy...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
arachne 29.01.2013 20:13
Bibliotekarka

Mogłabym prosić o jakieś rozwinięcie kwestii lokowania produktu w książkach? Rozwinięcie w sensie konkretnych przykładów?

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mateusz Cioch 26.01.2013 21:27
Czytelnik

Mi się po prostu reklamy kojarzą z filmami propagandowymi, też niby sztuka, "Pancernik Potiomkin" to kamień milowy kinematografii, ale mimo wszystko niesmak pozostaje.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Specynka 26.01.2013 20:26
Czytelniczka

Mateusz:
Nie uważam też, że "autorzy powinni pokazywać się jak najszerszemu gronu gawiedzi", nic na siłę. Jedyne co powinni autorzy, to "autorzyć". Najlepiej anonimowo, ale tak wiele już nie wymagam.


Uważam tak samo. Za twórcę powinno mówić jego dzieło. Nie znaczy to, by nie miał on "prawa" wystąpić w reklamie. Ale święte prawo czytelnika oceniać taką postawę,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Hubert Lewiński 26.01.2013 20:09
Czytelnik

Mateusz: Ja z kolei nienawidzę reklam


Masz do tego prawo

Mateusz: nie reprezentują żadnych wartości


Błąd, reklama to też sztuka, i jak w każdej sztuce masz zarówno morze gówna, jak i perełki

Mateusz: a wręcz przeciwnie więc celebryci bardziej mi do nich pasują.


mi najbardziej w reklamach pasują profesjonaliści, którzy mnie zaciekawią i być może zachęcą do...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Mateusz Cioch 26.01.2013 19:49
Czytelnik

Ja z kolei nienawidzę reklam, nie reprezentują żadnych wartości, a wręcz przeciwnie więc celebryci bardziej mi do nich pasują.
Nie uważam też, że "autorzy powinni pokazywać się jak najszerszemu gronu gawiedzi", nic na siłę. Jedyne co powinni autorzy, to "autorzyć". Najlepiej anonimowo, ale tak wiele już nie wymagam.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
GłowaKsiążek 26.01.2013 15:05
Czytelniczka

Mateusz: W tym sęk, że w komentowanym przez nas wszystkich artykule do rangi problemu podniesiono fakt, że współcześni pisarze NIE występują w reklamach.


Nie zgodzę się - tu nie jest poruszone, że nie występują w reklamach i to źle. Raczej czy powinni to robić - i to bez wskazania na tak lub nie.

I uważam, że nie ma w takich reklamach nic złego. Tak samo jak politycy...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej