forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Nareszcie! Znów nadszedł weekend i mamy więcej czasu na czytanie. Iza zamierza spędzić wolne chwile na lekturze Herberta (Franka!), Mateuszowi będzie towarzyszyć Mario Vargas Llosa (a właściwie to jego książka). Kinga z kolei sięgnie po „Florydę” Lauren Groff, za to Dawid zamierza poświęcić weekend „Pięknej bestii”. A jakie są Wasze czytelnicze plany na najbliższe dni? Zapraszamy do podzielenia się nimi w komentarzach!
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [174]
U mnie tym razem Toń
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na twórczości pani Marty I mam dużą nadzieję, że po przeczytaniu tej pozycji ten stan rzeczy się nie zmieni☺️ Za czytanego weekendu.
W tym tygodniu poszłam za ciosem swoich wyborów serialowych i głosu internetu i przeczytałam Cień i kość i, o matko i córko!, stwierdziłam, że serial jest O NIEBO lepszy. Żeby jakoś wydobyć się z szoku wracam do niezawodnej klasyki, tym razem nadrabiam Jane Austen Emma i rozpływam się w zachwytach....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejBo serial to nie tylko Cień i kość ale również genialne Szóstka wron i Królestwo kanciarzy 😀
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mam nadzieję, że uda mi się wkońcu skończyć Kosogłos, a w kolejce czekają już Korona w mroku oraz Zdrajca tronu, więc którąś z nich zacznę.
Zaczytanego weekendu 🌿🌻💕
Kończę Skarb w glinianym naczyniu. Autobiografia
Zacznę zgodnie z majowym wyzwaniem
Moja kochana, dumna prowincja. Opowiadania
Dobrego weekendu :)
W ten weekend i na przyszły tydzień zaopatrzyłam się w Długi płatek morza, Zielone sari oraz z DKK Strup. Hiszpania rozdrapuje rany
Zaczytanej soboty i niedzieli.
Też podobają mi się Twoje wybory; bardzo zróżnicowane lektury.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@ Awita, dziękuję 🙂
Lubię tak miksować. Dziś zaczęłam czytać Długi płatek morza, jest obiecująco.
Strup, poruszający reportaż, Zielone Sari zacznę jutro i zobaczymy.
Strup. Hiszpania rozdrapuje rany - jak na razie, to najlepszy reportaż z tej serii, jaki przeczytałam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAle zestaw!!! Dwie pozycje z niego już za mną. Polecam obie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPlanuję mieć weekend mocno komiksowy, to znaczy kontynuuję Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 1, nowe wydanie komiksu, który kochałem w dzieciństwie, a potem zabieram się Palcojada #2 lub Deadly Class, tom 1... ewentualnie za...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejO kurcze, ja też się zaczytywałam w W.I.T.C.H., super wspomnienia ❤️❤️❤️
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW.I.T.C.H to też moje dzieciństwo. Pozbyłam się co prawda gazetek i karteczek (teraz trochę żałuję), ale zostawiłam książki <3 Najbardziej lubiłam Cornelię.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJa też kochałem Cornelię! (A teraz po czasie chyba przemawia do mnie najmniej :P). Niestety i moje gazetki albo zostały wyrzucone, albo leżą w głęęębokich czeluściach piwnicy, więc raczej łatwo ich nie znajdę ;). Ale polecam sięgnąć, to naprawdę ładne wydanie zbiorcze i komiks po latach robi tak samo dobre wrażenie, jak kiedyś ^^
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kończę prześwietną Nocne czuwanie
A na później mam Wyborny trup
Cieszę się, że podoba Ci się "Nocne czuwanie", mnie również zachwyciła ta ksiązka
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Zaraz skończę Dziewczyna z porcelany
Czekają już 629 kości
Ja jestem w trakcie lektury estońskiej baśni Andrusa Kivirähka , traktującej o odchodzeniu starego, pogańskiego świata, na rzecz nowego, chrześcijańskiego:
Człowiek, który znał mowę węży
Kolejno, kusi mnie, by sprawdzić książkę utrzymaną w podobnej,...
O odchodzeniu starego pogańskiego świata polecam jeszcze Stara Słaboniowa i Spiekładuchy . Natomiast ciekawa jestem Twoich wrażeń z obu pozycji, bo cierpliwie czekają u mnie na półce.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDzięki za polecenie! Słyszałem o tej książce, a teraz wiem, że warto po nią siegnąć.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Człowiek, który znał mowę węży czeka i u mnie na czytnikowej półce. Póki co walczę z majowym wyzwaniem LC.
Z afrykańskich rzeczy czytałem w ub. roku nigeryjską Zostań ze mną i podobała mi się.
Interesujące książki wybrałeś do swojego afrykańskiego wyzwania :-). Połówką żółtego słońca bardzo się zachwycałam, a afrykańsko-arabska seria Karakteru była doskonała również pod względem edytorskim. Szkoda, że już jej na rynku nie widać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postLiteratury afrykańskiej praktycznie nie znam, ale polecam książkę Rybacy, o ile jeszcze nie czytałeś.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli - to niech w wypadku tej książki kuszenie będzie skuteczne.
Połówka żółtego słońca czytałam dość dawno temu, ale odcisnęła się w mojej pamięci. Powieść historyczna w prawdziwym tego...
Aguirre, dzięki za polecenie. Tej powieści jeszcze nie czytałem.
Awito, niestety, ale nie wszystkie starannie wydawane i wartościowe serie utrzymują się na rynku.
Allie, o tak Rybacy to b. ciekawa pozycja. Miałem przyjemność poznać ją w zeszłym roku.
Maleno, w takim razie ulegnę okładkowym, wężowym podszeptom. Tym bardziej, że kolega z...
Kończę: Skowyt.
Później: Napastnicy. Snajperzy, dryblerzy, szaleńcy