forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Już za kilka Dni Dzień Kobiet, więc w naszym piątkowym cyklu swoje czytelnicze wybory zaprezentują dziś panie. Iza sięgnie po literaturę faktu, a Ewa sprawdzi, czy pewien debiut słusznie wywołał tyle zamieszania. Kinga zatopi się w lekturze opowiadań, a Agnieszka pozna się lepiej ze Słowianami.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [171]
Dość. O zwierzętach i ludziach, bólu, nadziei i śmierci
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postWłaśnie mam zamiar ją kupić, chętnie przeczytam recenzję :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
W ramach rozrywki-szybkiego przerywnika czytam Noc na blokowisku.
A po niej będę kontynuować marcowe wyzwanie #kobieta na okładce, #ładna okładka, #Wydawnictwo Pauza :)
Dlaczego tak rzadko zaglądam do Chin, zastanawiam się czytając Yana Lianke . Jego nowa powieść Całusy Lenina ma wszystko to co lubię w książkach, ciekawą historię okraszoną czarnym humorem i szczyptę realizmu magicznego;) Zamierzam również zacząć i zapoznać się w końcu z opowiadaniami Etgara...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejMatyldo, masz niezawodny nos do książek :-). Całusy Lenina kupuję w ciemno...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Chorwacka przystań - kończę
Po niej zaraz zaczynam Chorwackie powroty
Ciagle się waham, czy zacząć Perfekcyjny świat Miwako Sumidy , czy przenieść się do Szkocji Zima , czy wrócić na kontynent i znowu zanurzyć się w historycznych traumach razem z Hana ???? I to kusi i to nęci.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMoże przeczytaj po parę stron każdej z nich i wtedy zdecyduj :-). Trudny wybór, rzeczywiście. Mi w tej chwili najbliżej jest do Hany
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postChciałabym coś lżejszego... sama nie wiem... może zacznę wszystkie trzy i dopiero wtedy zdecyduję ....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPrzyjemności trzeba realizować w kolejności od największej, do najmniejszej ;) Więc może wybierz tą, po którą najbardziej chciałaś sięgnąć?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postHanę szybko się czyta, choć temat nie jest łatwy. Książka jak najbardziej godna polecenia.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZaczęłam od „Perfekcyjnego świata Miwako Sumidy”. I od razu strzał w dziesiątkę, prostymi słowami opowiadana nieprosta i nieoczywista historia. Ma fajny klimat. No i rzecz dzieje się w Japonii.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPo wielkich trudach i mękach skończyłam Wyspa Nieopisana.Zacznę Mgły Serengeti
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
JAKO RECENzentka biorę się za
Chorwackie powroty
aprócztego
Chiny 5.0. Jak powstaje cyfrowa dyktatura
oraz dla relaksu
Z kim tak ci będzie źle jak ze mną? Historia Kaliny Jędrusik i Stanisława Dygata
Te dwie ostatnie prezentują się ciekawie ...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Słowo się rzekło, więc u płota nadal czeka i zębiska szczerzy:
Gałęziste. Wydanie poprawione, ilustrowane.
Ja jestem na finiszu kolejnego spotkania z prozą Joanną Bator :
Ciemno, prawie noc
A potem chyba zostanę na Śląsku, za sprawą Anny Dziewit-Meller i jej powieści:
Od jednego Lucypera
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Nie, jak na razie nie czytałem nic autorstwa Anny Dziewit-Meller .
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postI ja kiedyś pewnie dołączę do czytelników książek ze Śląskiem w tle. Bardzo lubię panią Annę Dziewit-Meller, na razie tylko jako dziennikarkę.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post