forum Oficjalne Aktualności
Ogniwa większego łańcuszka, czyli siedem książek z prywatnej top listy
Dobra, miejmy to już za sobą. Otóż muszę się Wam do czegoś przyznać. No ale co zrobić, skoro taka jest prawda: nie lubię, no naprawdę nie lubię facebookowych łańcuszków. Co nie zmienia faktu, że ten felieton jest właśnie kolejnym ogniwem w jednym z nich. Chodzi o popularną ostatnio listę siedmiu ważnych lektur, które wpłynęły na wasze czytelnicze życie
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [68]
Tygrys i Róża
Światło, którego nie widać Małe życie
Szczygieł
Wzgórze psów
Jeszcze jeden oddech
Drach
Lalka
Lato Muminków
Rysio Snajper
Świat według Garpa
Tato
Wystarczy być
Byłem wówczasna urlopie, ale 7 tytułów na gorąco:
Martin Eden
Lalka
Mistrz i Małgorzata
Przygody dobrego wojaka Szwejka podczas wojny światowej
Miłość w czasach zarazy
Imię róży] Mistrz i Małgorzata [/span] Pani Bovary Zbrodnia i kara Biblia Thorgal: Ponad krainą cieni
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejBromba i inni Jasność Kraina Chichów Mistrz i Małgorzata Czarna Kompania Syreny z Tytana City
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Mało oryginalnie:
Dżuma
Rzeźnia numer pięć
Paragraf 22
Grona gniewu
Chłopi
Sklepy cynamonowe. Sanatorium Pod Klepsydrą
Wychodzi na to, że powinienem przeczytać Limonowa , bo reszta polecanek to takie moje mocne dziewiątki i dziesiątki :-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Opowieść podręcznej
Diuna
Rok 1984
Grona gniewu
Mgły Avalonu
Zabić drozda
Mówca umarłych
Kamienie na szaniec Zośka i Parasol Jeszcze jeden oddech Gra Endera Ojciec tysiąca sierot Wyznaję
Gdy ogień...
Buszujący w zbożu Jurassic Park Małe życie Silny wstrząs Święte gry To Wierzyliśmy jak nikt
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej