forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
Święta, święta i... ciągle przed świętami! Jeszcze jest czas, aby ostatnie prezenty kupić, choinkę ubrać, pierniki upiec. No i oczywiście poczytać przedświątecznie, w przerwie między zakupami i sprzątaniem. Doskonale sprawdzą się w tej sytuacji audiobooki, które nie pozwolą na marnowanie czasu!
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [201]
Po pięknej powieści Pani Agnieszki Krawczyk Siostry, która mnie oczarowała, zachwyciła pora przyszła na świetnego Cobena Bez śladu, a jak znajdę jeszcze czas przeczytam Czas dzikich róż
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
ja mam ebook, jak narazie jest ok, choć bez szału. W miedzy czasie przeczytałam
Nie przepiłem siebie
Genialny horror w jeszcze lepszym wydaniu Lśnienie
Fabułę znam niemal na pamięć i mimo to ciarki same chodzą po plecach. I ten hipnotyzujacy głos Adama Woronowicza. Magia.
A w wersji papierowej Wieża Jaskółki
- klasyk nad klasykami.
To będzie dobry weekend :)
W królestwie monszatana. GMO, gluten i szczepionki
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
w ten weekend po raz ostatni (mam nadzieję) wybieram się w tajną misję w kraju wielkiego blefu i zobaczę, jak się prezentuje Nowy dom na Wyrębach . Ponieważ mój weekend przedłużył się tym razem również o poniedziałek, może też znów uda mi się wpłynąć na spadek japońskiej przestępczości dzięki pustym jeszcze stronom Death Note.
...
Ja po dzisiejszym kolokwium odkryłem, że moim powołaniem jest tak naprawdę zostanie kapłanem Cthulhu i z tego powodu czytam Necronomicon
szalonego Araba Abdula Alhazreda. Ewentualnie, jak na prawdziwego kapłana mrocznych sztuk przystało, będę patrzył na Kobiety śpiące pod wierzbami
Jeszcze tej książki Murakamiego nie czytałam, a którą lubisz najbardziej? Ja uwielbiam "Kafkę nad morzem", "Norwegian Wood" i "Kronikę ptaka nakręcacza". O drugiej Twojej lekturze nic nie słyszałam :-) Pozdrawiam!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Nie? Myślałem, że Lovecraft jest bardzo znany :o.
Ojej, którą lubię najbardziej, trudne pytanie :). Gdy byłem w liceum, mnie również urzekło "Norwegian Wood", a także "Na południe od granicy, na zachód od słońca". "Kafkę nad morzem" i "Kronikę ptaka nakręcacza" też lubię, uważam je za jedne z lepszych książek Murakamiego, ale zarazem chyba większym sentymentem darzę...
Po bardzo miłym spotkaniu z Jak płatki śniegu pozostaję w Świątecznym klimacie,
zaczęłam Dziadek do orzechów
a że to krótka opowieść mam nadzieję szybko zacząć Pudełko z marzeniami
a jako odskocznia w wersji audio Zwierzoduchy...
U mnie mieszane uczucia. Prezenty mikołajkowe nie pozwolą raczej na osiągnięcie mojego celu czyli 20 książek do końca roku. Dostałem bowiem Śpiące królewny i to ona zabiera mi teraz czytelniczy czas. Jak na razie typowy mocny King.
Powróciłem trochę do komiksów, a mianowicie Ultimate Iron Man vol.1
Kończę Wyśnione szczęście oraz Zakochaj się, Julio, a następnie zacznę Trawers oraz Światło w Cichą Noc
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post