forum Oficjalne Aktualności
7 książek o prawdziwych przestępstwach
Co lepiej czyta się w lesie, nad rzeką lub na sielskim pikniku wśród łanów zbóż niż nasycony przemocą, pełen zwrotów akcji, soczysty kryminał? A jakie historie wciągają najbardziej jak nie te, o których wiemy, że zostały oparte na autentycznych wydarzeniach? Polecamy 7 tytułów, od których nie będziecie mogli się oderwać (nawet jeśli zacznie krążyć wokół Was pszczoła; auć).
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [15]
Polecam od siebie niezwykle wciągającą historię ukraińskiego seryjnego mordercy
Drapieżca - polowanie na diabła
Drapieżca - polowanie na diabła
"Pisarz, który nienawidził kobiet" - John Leake. Fascynująca powieść o Jacku Unterwegerze, klasycznym psychopacie i seryjnym mordercy, który po wyjściu z więzienia po swoim pierwszym wyroku zostaje celebrytą. Pojawia się w mediach: w telewizji, w prasie, publikuje swoje napisane za kratkami książki i jednocześnie pisze artykuły do gazet o brutalnych morderstwach...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
W tytule dyskusji 5 książek, w tytule artykułu i w nim samym 7. Które zostały dodane później? Dlaczego? Bo zapomniane, czy bo którąś ktoś chce wypromować?
Przy pierwszej taki kwiatek:
Pionierska próba nowego pisarstwa i dokument zbrodni popełnionej przez dwóch recydywistów.
„Z zimną krwią" to pionierska próba nowego pisarstwa, dokument zbrodni popełnionej przez dwóch...
No to 6 może nie dobrych, ale przynajmniej przyzwoitych, a jeden totalnie denny.
A coś, co wyglądało na artykulik zestawiający dzieła pewnego gatunku, okazało się tylko sklejką okładkowych reklam... O, przepraszam, jest jeden akapit, ktoś się namęczył i napisał coś od siebie.
Sezon ogórkowy w pełni :(
Polecam sam, bo to świetna i ciekawa książka :
Tajemnice wydarte zmarłym
Oprócz tego :
Nie bierz do ust ręki umarlaka
Polowanie na ludzi
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Obydwie powyższe książki to w mojej ocenie arcydzieła literatury faktu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Skoro Inna dusza, to i pozostałe powieści oparte na F/Aktach czyli Preparator Huberta Klimko-Dobrzanieckiego, I odpuść nam nasze... Janusza L. Wiśniewskiego oraz Bestia.Studium zła Magdy Omilianowicz.
Dziewczyna z sąsiedztwa Jacka Ketchuma też by się chyba kwalifikowała.
moje dwie ukochane książki oparte na faktach to Trupia Farma. Sekrety legendarnego laboratorium sądowego, gdzie zmarli opowiadają swoje historie Klub Koneserów Zbrodni znajdziemy w nich nie tylko...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejOlga Hepnarová jak Brady Hartsfield z "Pana Mercedesa"?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTeż o tym pomyślałam. Choć "Pana Mercedesa" jeszcze nie czytałam, ale jestem świeżo po "Lśnieniu", więc nie dalej jak wczoraj czytałam opis PM na LC, więc zaraz skojarzyłam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post