forum Oficjalne Konkursy

Zostań książkowym influencerem – wygraj książkę „Influencerka”.

LubimyCzytać
utworzył 21.02.2022 o 14:29

Milion ludzi na całym świecie pokochało Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez filtra: czasu pełnego nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty często ponoszą najbliżsi Emmy. W dodatku obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar. Czy mąż Emmy i jej agentka zdołają zapobiec tragedii? Jak wiele można zrobić dla popularności? Kogo i co poświęcić? Czy istnieje granica internetowego ekshibicjonizmu?

Wcielcie się w rolę początkowych influencerów książkowych i wymyślcie najlepszy post na rozkręcenie Waszego profilu. Zaczęlibyście swoją karierę na Instagramie, bo najlepiej czujecie się za obiektywem aparatu, a może wybralibyście kręcenie filmów w tej tematyce? Nieważne, na którą platformę się zdecydujecie, pierwsze wrażenie zawsze jest najważniejsze. Napiszcie w komentarzach poniżej, który kanał byście wybrali i dlaczego.



Czekamy na teksty o długości nieprzekraczającej 1500 znaków ze spacjami.


Nagrody

Autorzy pięciu najciekawszych tekstów otrzymają egzemplarz książki.


Influencerka - Jacek Skowroński
Influencerka

Autor : Ellery Lloyd

Milion ludzi na całym świecie pokochało Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez filtra: czasu pełnego nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty często ponoszą najbliżsi Emmy. W dodatku obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar. Czy mąż Emmy i jej agentka zdołają zapobiec tragedii? Jak wiele można zrobić dla popularności? Kogo i co poświęcić? Czy istnieje granica internetowego ekshibicjonizmu?

Regulamin
  • Konkurs trwa 21 - 27 lutego włącznie. W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny w Polsce i posiadające konto na portalu lubimyczytać.pl.
  • Prace zamieszczane na serwerze portalu powinny spełniać następujące wymagania: Maksymalna waga ilustracji - 100 KB. Maksymalna szerokość - 300 px. Format pliku graficznego: .jpeg. Wymagania nie dotyczą grafik pochodzących z serwerów zewnętrznych
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów tekstów, recenzji innych osób jest zabronione. Teksty nie mogą przekraczać 1500 znaków ze spacjami.
  • Każdy użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu lubimyczytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.
  • Dane osobowe uczestnika (imię, nazwisko, adres korespondencyjny i numer telefonu) przetwarzane będą przez administratora serwisu lubimyczytać.pl w celu przeprowadzania konkursu, wysyłki nagród oraz analizy i statystyki . Dane osobowe zwycięzcy mogą zostać przekazane w celu wysyłki nagrody partnerowi konkursu - Wydawnictwu Marginesy. Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
  • Adres i numer telefonu zwycięzcy powinien zostać nadesłany do dwóch tygodniu od daty ogłoszenia wyników konkursu. Po tym terminie administracja lubimyczytać.pl dopuszcza wybór kolejnego laureata lub nieprzyznanie nagrody.

odpowiedzi [17]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
LubimyCzytać 03.03.2022 16:21
Administrator

Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziękujemy!
Wybraliśmy zwycięskie prace:

Szymanska_K
karcia53
Agatonka
Iwa_90
kosiarra

Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
LubimyCzytać 27.02.2022 23:59
Administrator

Konkurs zakończony.
Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi.
Zwycięzców wyłonimy niebawem.

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Hekate 27.02.2022 23:53
Czytelniczka

Jeśli miałabym być influencerem, to do promocji czytelnictwa wybrałabym platformę społecznościową Instagram. Wydaje mi się, że większość młodzieży posiada tę aplikację w swoim telefonie, a to do nich kierowałabym mój 'kontent'.
Na rozkręcenie mojego profilu wrzucałabym kolorowe fotki okładek i młodzieżowe hasła, które zawracały by na siebie uwagę. Myślę, że bardzo życiowe i...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
kosiarra 27.02.2022 23:33
Czytelnik

Jako początkująca streamerka posiadająca już niewielką grupę odbiorców, promocję swojej książki zaczęłabym na Twitchu. Biorąc pod uwagę, że pisałabym książki dla młodzieży, to stream z kategorii ,,Rozmowy" wydaje się najlepszym rozwiązaniem na przyciągnięcie czytelników. Live streamy nie tylko umożliwiają bezpośredni kontakt z widzem za pomocą kamery, ale i także sprawne...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
jousna 27.02.2022 23:11
Czytelniczka

Nie należę do już niestety do najmłodszego pokolenia, nieco przerażają mnie socjal media, a właściwie to w jaki sposób „uzależniają” i „ogłupiają” społeczeństwo. Przeraża uzewnętrznianie się, pokazywanie nie zawsze prawdziwych wizerunków siebie, upiększenia rzeczywistości. Z drugiej strony zdaję sobie sprawę z ich ogromnej siły i kształtowania trendów, opinii i...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Dominika 27.02.2022 22:38
Czytelniczka

Zważając na dzisiejsze czasy pierwszą odpowiedzią są oczywiście social media. Tylko jakie? 
Za moich czasów na topie była naszaklasa
Następnie popularność zyskał facebook 
Ale instagram to taki nowy facebook
A zresztą wszystkie "ważne" informacje i tak dzieją się na twitterze...
Zatem które wybrać? Moja odpowiedź brzmi - każde! Akcja książek może dziać się w średniowieczu,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Iwa_90 27.02.2022 16:10
Czytelniczka

Kamera mnie nie lubi, ja się przed nią źle czuję, a kręcenie i tworzenie filmików to dla mnie czarna magia, dlatego na dzielenie się swoją książkową pasją wybrałabym Instagram. 
Każdy, kto obserwuje bookstagramowe konta widzi, że gdy dana książka ma premierę do znudzenia pojawia się na prawie każdym koncie, dlatego ja skupiłabym się na książkach, ale nie tylko na...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Edyta76 Sawicka 26.02.2022 17:37
Czytelniczka

własny kanał na YouTube od krótkich autorskich filmików I like it, przez ulubioną muzykę, filmy dokumentalne i w końcu fabularne w różnych wersjach językowych. Taka jestem ja i mój świat, a więc zapraszam:  https://www.youtube.com/channel/UC3vWp20aWH8knBYFV5rhCXQ

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
fantastyczna 26.02.2022 16:54
Czytelniczka

TikTok, gdzie tańczyłabym do krótkich piosenek złożonych z najlepszych cytatów przeczytanej książki i tym sposobem zapraszała do dyskusji, czy i dlaczego warto przeczytać tą lekturę. Myślę, że na pierwszy ogień zaczęłabym od zabawy: "Jeśli to co przeczytałam było warte poświęconego czasu, to zgadniesz tytuł i autora nawet jeśli ich nie podam, a jak zgadniesz to dostaniesz...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
FioletowaRóża 25.02.2022 17:51
Czytelniczka

  Nie jestem znawczynią portali społecznościowych, ale czasy są bardzo dynamiczne. Gdybym miała zostać influencerką, wówczas uznałabym, że to Facebook ma największą siłę przebicia, jeśli chodzi o przekonanie czytelników do danego tytułu. Dzięki temu portalowi mogłabym nie tylko wydać ciekawą opinię. Śladem innych autorów, np. Magdaleny Majcher, urządzałabym wideo-rozmowy,...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej