rozwiń zwiń

forum Oficjalne Konkursy

[Zakończony] Człowiek, który pokochał Yngvego - hasło reklamujące

Monika Adamczyk
utworzyła 23.05.2011 o 22:13

W związku z objęciem patronem medialnym książki Tore Renberga, mamy dla Was do wygrania dwa egzemplarze książki!

To porywająca, czasem zabawna, a czasem dramatyczna historia o dojrzewaniu młodego buntownika w czasach, gdy nie znano internetu, a muzyki słuchało się z walkmanów.

Czy pamiętacie jeszcze te czasy?

Jakie są Wasze skojarzenia dotyczące tej książki? Jak widzielibyście ten tytuł w promocji? Na czym powinna się promocja opierać i jakie hasło rekalmujące książkę mogłoby Waszym zdaniem zachęcić czytelników do sięgnięcia po ten tytuł?


Nagrody

Dla najciekawszych odpowiedzi mamy dwa egzemplarze książki ufundowane przez wydawnictwo Akcent.


Człowiek, który pokochał Yngvego - Jacek Skowroński
Człowiek, który pokochał Yngvego

Autor : Tore Renberg

Jarle Klepp ma 17 lat i uczy się w liceum w Stavanger, małym mieście w zachodniej Norwegii. W jego życiu liczą się rock, seks i polityka. Razem z najlepszym kumplem gra w kapeli punkowej, ma świetną dziewczynę, chodzi w czarnym płaszczu i arafatce, a do tego cały czas stara się wyróżnić z tłumu. Wszystko zmienia się, gdy w jego szkole pojawia się nowy uczeń, Yngve – roztargniony marzyciel lubiący słuchać popu, grać w tenisa i czytać o starożytnym Egipcie. Nagle Jarle ze zdumieniem odkrywa, że nie może przestać o nim myśleć… Człowiek, który pokochał Yngvego to historia o przeobrażającym się świecie i fascynacji, która zmienia wszystko.

Regulamin
  • Konkuras trwa od 23 maja do 30 maja włącznie.
  • W konkursie mogą wziąć udział jedynie osoby będące w Polsce (adres korespondencyjny potrzebny do wysłania książki w PL).
  • Odpowiedzi muszą być napisane samodzielnie. Kopiowanie części lub fragmentów opinii, recenzji innych osób jest zabronione.
  • Zwycięzców wybiera administracja serwisu LubimyCzytać.pl. Decyzja jest nieodwołalna.

odpowiedzi [27]

Niezalogowany
Aby napisać wiadomość zaloguj się
Sortuj:
faaiisuto 02.06.2011 16:20
Czytelnik

Gratulacje

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Noelle 02.06.2011 16:09
Czytelniczka

Dzięki Karimba i nawzajem ! :D

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Anna Dral 02.06.2011 10:27
Bibliotekarka

Gratulacje

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
fossa 02.06.2011 09:58
Oficjalny recenzent

gratulacje dziewczyny

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Karimba 01.06.2011 23:21
Czytelniczka

Dziękuję! Wiadomość o wygranej zdecydowanie poprawiła mi humor :) Noelle, gratuluję wygranej :)

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika Adamczyk 01.06.2011 23:01
Moderator globalny/Redaktorka

Zwyciężyli:
Noelle
Karimba
Gratuluję!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Monika Adamczyk 31.05.2011 13:27
Moderator globalny/Redaktorka

Konkurs zakończony.
Wkrótce wyniki!

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Karimba 30.05.2011 19:19
Czytelniczka

Doskonale pamiętam czasy, gdy jeszcze nie było Internetu, a największą frajdę sprawiało siedzenie na podwórku razem z kolegami i koleżankami. Miałam wtedy ok.10 lat i muszę przyznać, że naprawdę świetnie spędzałam wolny czas na świeżym powietrzu, a nie z nosem przyklejonym do monitora. Walkmany? Również doskonale je pamiętam. To była frajda posłuchać swoich ulubionych...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Iga 30.05.2011 09:58
Czytelniczka

Niestety nie żyłam w czasach, w których rozgrywa się akcja tej książki, chociaż naprawdę bardzo bym chciała. Jest we mnie jakaś dziwna tęsknota za tymi czasami, których nigdy nie miałam okazji poznać z bliska. Mogę więc o nich tylko czytać. Właśnie z tym pięknym momentem w historii kojarzy mi się ta opowieść. Dlatego według mnie hasło promujące tę książkę powinno być z tym...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Klaudia 30.05.2011 08:27
Czytelniczka

Tytuł i sama okładka książki są bardzo intrygujące. Dlatego też, bez żadnej pomocy reklamy, ta powieść może być dobrze sprzedawana. Tytuł, wydaje mi się dość tajemniczy, a miłość wręcz zakazana. A zakazany owoc kusi czytelnika - i nie tylko.
Kampania reklamująca powinna być uliczna. Ludzie z zakrytymi twarzami powinni chodzić po parkach, rynkach, drogach spacerowych i...

Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej