forum Grupy użytkowników Hyde Park
Seriale, seriale, seriale
odpowiedzi [530]
na bieżaco oglądam aktualnie :
Riverdale
Opowieść podręcznej
Fargo
The Knick
Legion
Narcos
Wikingowie
Mr. Robot
Shameless - Niepokorni
The Last Man on Earth
You're the Worst
i wiele wiele innych.
Na bieżąco oglądam "Opowieść podręcznej", a tak hurtem obejrzałam niedawno "The Following" z Kevinem Baconem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Potrzebuję pomocy, czy wie ktoś może o jakim bohaterze jest mowa w tym fragmencie:
Człowiek o silnej osobowości, poszukujący własnej drogi, pomimo oczekiwań ojca. W przeciwieństwie do swoich starszych braci od początku pragnie odciąć się od interesów rodziny, rozpoczyna studia, a następnie bierze czynny udział w II wojnie światowej pod sztandarem armii Stanów...
Aktualnie w telewizji oglądam jedynie ,,Poldark"(tzn. będę oglądać, jak wyjdą nowe odcinki), chyba że liczyć seriale dla dzieci oglądane z moją siostrą :) Aczkolwiek jakiś czas temu oglądałam ,,Ranczo", ,,Doktor Quinn", ,,Dom" i ,,Biblię". No, i dawniej oglądałam rodzime produkcje typu ,,M jak miłość" czy ,,Barwy szczęścia", ale po jakimś czasie stwierdziłam, że za bardzo...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Ja codziennie Pierwsza Miłość.Głównie dla Malwiny Florek,także Kiepscy,Ojciec Mateusz i Wojenne Dziewczyny.\Szkoda,e nie ma już Rancza.
I Belle Epoqoue
Polecam co dopiero odkryty przeze mnie:
"Stranger Things" (2016) z klimatem lat 80'; wyszło jakby prozę King'a sfilmował sam Spielberg. Posiada bardzo wysokie noty na portalach filmowych.
A ja właśnie obejrzałam "Kompanię braci" i nie mogę uwierzyć, że dopiero teraz wpadłam na ten serial. Jedna z lepszych wojennych produkcji. Idealna ilość odcinków (10), wierne odwzorowanie prawdziwych wydarzeń i losów. Jeżeli ktoś lubi tego typu klimaty (II wojna światowa), to jest to pozycja obowiązkowa.
No i kusi mnie coraz mocniej "Peaky blinders", słyszałam wiele...
Niedawno dałam się namówić na obejrzenie Suits. Pierwsze wrażenie - świetny serial! Obejrzałam trzy sezony, nadszedł czas na s04e01, obejrzałam, po czym stwierdziłam, że chyba mi się przejadło... Kiedyś na pewno wrócę, no ale właśnie - kiedyś.
A aktualnie oglądam Silicon Valley, polecam ;)
Oglądałem : Breaking Bad, Narcos, True Detective, Rodzina Soprano (Nie dokończone)
A jestem w trakcie :
-House of Cards (W trakcie bo w sumie sie nie skończył, dzisiaj skończyłem oglądać 4 sezon no i trzeba czekać aż będzie 5 :( )
- Gra o tron (Dzisiaj zacząłem oglądać 4 sezon )
- Gomorra - Jestem w trakcie nowego sezonu :)
- Gracze/ Ballers - Aktualnie w trakcie nowego...