Łeb i łuski, jęzor i ogon - Leigh Bardugo (6/10)
Koniec miłości - Nona LaCour (6/10)
Ostatni bój w Horrelaksie - Libba Bray (8/10)
Sick Pleasure - Francesca Lia Block (4/10)
Za półtorej godziny skręć na północ - Stephanie Perkins (7/10)
Pamiątki - Tim Federle (6/10)
Bezwładność - Veronica Roth (6/10)
Byle nie miłość - Jon Skovron (7/10)
Żegnaj i powodzenia - Brandy Colbert (7/10)
Całkiem nowe atrakcje - Cassandra Clare (8/10)
Tysiąc powodów, dla których mogło nam się nie udać - Jennifer E. Smith (6/10)
Mapa maleńkich wspaniałości - Lev Grossman (8/10)
Dobry zbiór opowiadań, jak sam tytuł mówi na wakacje. Wiele krótkich form i wielu tych lepszych i gorszych bohaterów. Jak to zbiorach bywa jedne historie były lepsze inne gorsze. Chyba dwie po kilku stronach tak mi się nie spodobały, że je po prostu ominęłam. plusem zbiorków jest ilość historii jak jedna nam się nie podoba możemy ją po prostu ominąć. Były też naprawdę świetne opowiadania, niektóre bardziej mroczne, inne bardziej zabawne. Nadal jednak polecam jako luźną książkę na wakacje.