Magdalena Witkiewicz poleca na wakacje
Szukacie wakacyjnych lektur? Nie wiecie co wrzucić do walizki lub czym załadować czytniki? Sprawdźcie, co poleca Magdalena Witkiewicz - pisarka, autorka powieści czytanych przez tysiące czytelniczek i czytelników!
Kiedyś ktoś mnie zapytał jakie książki lubię czytać. Jaki gatunek. „Nieważne” – odpowiedziałam. Kocham książki, które wciągają od pierwszych zdań i nie pozwalają spać przez całą noc. Takie też książki Wam tutaj przedstawię. Kolejność przypadkowa!
Guillaume Musso
Wszystkie moje fanki wiedzą, że Guillaume'a Musso darzę uczuciem wielkim. Na każdą jego książkę czekam z niecierpliwością i gdy tylko ją dostanę w swoje ręce, pochłaniam nieprzyzwoicie łapczywie. Ubolewam, że nie ma w Polsce jego ebooków, bo ostatnio przerzuciłam się zupełnie na czytniki. Marzę o jakiejkolwiek jego książce z autografem specjalnie dla mnie (pisarka też człowiek i też marzy o autografie swojego ulubionego pisarza). Mogłabym po kolei wymienić wszystkie jego książki, ale gwarantuję, że jak sięgniecie po jedną, to macie cudne chwile przed sobą! Na początek polecam „Telefon od anioła”. Mężczyzna i kobieta na lotnisku siadają przy jednym stoliku i przez przypadek zamieniają się telefonami… Co z tego wynika – przeczytajcie! Jest miłość i romantyzm i troszkę nerwów!
„Zaklęci w czasie” Audrey Niffenegger
Jedna z najpiękniejszych i najbardziej wzruszających opowieści, które w życiu przeczytałam. Pełna magii i czaru historia o tym, że miłość trwa ponad czasem. Nie można się od tej książki oderwać. Otulająca powieść na letnie ciepłe wieczory. I na deszczowe również!
„Dom sióstr” Charlotte Link
Podobno Link pisze kryminały? A ja podobno kryminałów nie lubię? Historia, która ma wszystko to, co kocham. Dom na odludziu gdzieś w północnej Anglii, śnieżycę, która odcina bohaterów od świata i stary pamiętnik, skrywający mroczną historię. Jest miłość, zdrada, namiętność i zagadka. Polecam bardzo. Słuchałam jej w drodze na spotkanie autorskie na drugim końcu Polski, potem kupiłam ebook i doczytałam! (Wszak wolę jednak czytać, niż słuchać, ale za kierownicą wolę tego nie robić!)
„Zero” Marc Elsberg
O matko! Książka, po której miałam ochotę wyrzucić komputer za okno, a telefon do morza! W czasach kiedy nasze kroki są obserwowane przez nasze telefony, komputery, gdy używamy GPS, Endomondo – pozycja obowiązkowa do przeczytania. Kiedyś pracowałam w banku, zajmowałam się przetwarzaniem danych naszych klientów. Na podstawie tych danych wyciągałam wnioski, co do ich przyszłych zachowań. Ponad 10 lat temu można było przewidzieć wiele, teraz wszystko poszło do przodu, więc zapewne można jeszcze więcej… Słuchałam jej w samochodzie, używając GPS, a potem czytałam na Kindlu, podłączonym do internetu. Zgroza!
„Jak cię zabić kochanie?” Alek Rogoziński i „Sanatorium pod zegarem” Liliana Fabisińska
Miało być pięć. To piąta pozycja będzie pod hasłem przyjaciele. Czyli dwie książki. Fantastyczne na lato, gwarantujące uśmiech na twarzy: Alek Rogoziński „Jak cię zabić kochanie?” i Liliana Fabisińska „Sanatorium pod zegarem”. W obu jest trup, chociaż u Alka on chyba nie jest trupem. Na pewno jest dużo śmiechu!
PS. Ostatnio dzieci zmusiły mnie do słuchania Lilki i spółki – mojej książki. Ale powiem Wam, że w interpretacji Magdy Karel ta książka zyskuje. Sama śmiałam się w głos, mimo iż tę książkę dobrze znam. Polecam audiobooka!
komentarze [13]
A mnie ,,Żona podróżnika..." nieco rozczarowała :( Choć romanse lubię.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Telefon od anioła" i "Dom sióstr" już "łyknęłam" -rzeczywiście dobre książki nie tylko na wakacje:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kilka książek Guillaume Musso leżą czekają na przeczytanie, ale pewnie nabędę i zacznę od Telefon od anioła Telefonu od anioła.
Zaklęci w czasie "Zaklęci w czasie" Też czeka na swoją kolej, razem z Jak Cię zabić, kochanie? "Jak Cie...
Przyznam,że propozycje,które poleca Pani Magdalena kuszą są nad wymiar przeczytania. Wybrałabym jednak 2 pozycje książkowe z tej listy.
1. Guillaume Musso - "TELEFON OD ANIOŁA"
2. Alek Rogoziński - " JAK CIĘ ZABIĆ KOCHANIE"
Przeczytałam "blackout", teraz muszę wziąć się za "zero".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPani Madziu dziękuję trzy pozycje zapisuję jako obowiązkowe :) Pozdrawiam serdecznie
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTelefon od anioła wygląda zachęcająco, może zacznę zaraz po Czarne nenufary Jestem w połowie i na chwilę obecną jestem zachwycona, bo jeszcze takiego kryminału nie czytałam (a czytałam ich sporo).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Pierwsze 3 pozycje czytałam i podpisuje się rękami i nogami - wspaniałe :) Pozostałe dwie mam w planach :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post