Przemysław Modrzewski

jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (www.marketinglab.pl). Autor książki Google AdWords w pra... jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (www.marketinglab.pl). Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

źródło opisu: www.poltext.pl

pokaż więcej
Czytelnicy autora
4
57
238
Tylu naszych czytelników chce przeczytać książki tego autora.
Tyle osób przeczytało książkę tego autora.
Tyle książek tego autora znajduje się w naszej bazie.

Fani autora (0)

Lista jest pusta

Czytelnicy (57)

Cytaty tego autora (0)

zgłoś błąd zgłoś błąd