Książki z serii "Akademia Zarządzania i Finansów"
Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji. Aspekty organizacyjne i psychologiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji. Aspekty organizacyjne i psychologiczne
Izabela Warwas, Anna Rogozińska-Pawełczyk
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
7 (1 ocen i 1 opinii)
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Grażyna Golik-Górecka, Małgorzata Sołtysiak, Rafał Skonieczka, Joanna Kłosińska, Maciej Szafraniec, Piotr Kobuszewski, Kosma Wysokiński, Sebastian Stolarczyk, Marcin Domański, Magdalena Pruchniewska, Andrzej Haczykowski
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)
Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka
Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie. Teoria i praktyka
Grzegorz Urbanek, Jerzy Różański, Jacek Kalinowski, Magdalena Wiśniewska, Ewa Walińska, Robert Kozielski, Tomasz Czapla, Katarzyna Januszkiewicz, Renata Lisowska, Jarosław Ropęga, Sybilla Graczyk, Sławomir Jędrzejewski, Jacek Gad, Zbigniew Matyjas, Joanna Cewińska, Katarzyna Wojtaszczyk, Magdalena Ratalewska, Dorota Starzyńska, Dariusz M. Trzmielak, Małgorzata Grzegorczyk, Joanna Piorunowska-Kokoszko, Wojciech Popczyk, Paweł Głodek, Monika Fabińska
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)
Obligacje zamienne w finansowaniu przedsiębiorstwa
Obligacje zamienne w finansowaniu przedsiębiorstwa
Damian Kaźmierczak
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)
Relacje w organizacji. Podręcznik menedżera
Relacje w organizacji. Podręcznik menedżera
Ilona Świątek-Barylska, Inez Milopulos, Maciej Malarski, Tomasz Czapla, Katarzyna Januszkiewicz, Małgorzata Kołodziejczak, Piotr Mikosik, Magdalena Zalewska Turzyńska, Izabela Bednarska-Wnuk, Joanna Małgorzata Michalak, Justyna Kliombka-Jarzyna, Patrycja Woszczyk, Witold Buraczyński
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
7 (1 ocen i 0 opinii)
Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne
Podstawy analizy fundamentalnej. Podejście strategiczne
Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)
Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa
Analiza fundamentalna. Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa
Aleksandra Pieloch-Babiarz, Artur Sajnóg
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Wojciech Grzegorczyk
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)
Współczesne przedsiębiorstwo a wyzwania gospodarki światowej
Współczesne przedsiębiorstwo a wyzwania gospodarki światowej
Jerzy Różański
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
0 (0 ocen i 0 opinii)

zgłoś błąd zgłoś błąd