Oficjalne recenzje użytkownika
Więcej recenzjiZa oknem szaro, bury i „kocykowo". W takich momentach chętnie sięgam po książki łatwe i proste. Takie po których moje serce rozgrzewa optymizm i miłe uczucia. „Samulka" Kingi Facon porwała mnie, zauroczyła i obudziła nadzieję i wiarę w drugiego człowieka.
Która z Was, Drogie Panie nie...
Seria książek „Kobiety to czytają” jest dla mnie gwarancją doskonałej lektury. Do tego wszystkiego autorką kolejnej pozycji z tej serii jest Małgorzata Warda. Nie mogło być lepiej, to dla mnie uczta, wielkie święto. Nie zawiodłam się. Mało tego, dostałam nawet więcej niż oczekiwałam....
Opinie użytkownika
Można by pisać wiele .... opisywać i rozważać .... a ja powiem po prostu przepiękna, wzruszająca i niesamowicie wciągająca. Opowiada o prawdziwym życiu, bez koloryzowania. Jestem zauroczona i strasznie żałuję, że już ją przeczytałam. Zazdroszczę tym, którzy są na pierwszej stronie.
Pokaż mimo to
Raphael Montesobiecał Mamie napisać książkę o miłości ....
Powiem szczerze, sponiewierał mnie tą opowieścią o miłości. Mało tego, on na prawdę napisał o miłości. O tej, która jest ostateczna, nie przyjmująca sprzeciwu, egoistyczna i nie pozbawiona dramatyzmu i kurde! nawet chwilami romantyzmu.
Pomieszał gatunki tym samym mieszając czytelnikowi w głowie. Nie mogłam spać,...
Nie znałam twórczości Danuty Noszczyńskiej. Zaintrygował mnie opis „Farbowanej blondynki” i dzięki temu poznałam się z autorką. Musze przyznać, że będę dość miło wspominała to pierwsze spotkanie, które z jednej kawy przedłużyło się o kolejną i kolejną ….
Tamara – główna bohaterka pochodzi z prowincji. Wymarzyła sobie życie w mieście, wymarzyła sobie karierę zawodową i...
Diane Chamberlain jak dla mnie jest gwarancją doskonałej lektury. Nie zawiodłam się! O nie .... po odłożeniu jej najnowszej książki "Dar morza" najnormalniej w świecie nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Wyłączyłam czytnik i bałam się oddychać, żeby te wszystkie emocje, które zgromadziłam nie uciekły ode mnie.
Czytałam z wypiekami na policzkach, z kubkiem gorącej herbaty,...
Czerwona Seria wydawnictwa Czarna Owca jest jedną z moich ulubionych serii. Każda kolejna książka ukazująca się z logiem damskiej szpilki jest dla mnie gwarancją na niezapomniane emocje i wielką ucztę dla wyobraźni. Nie zawiodłam się i tym razem „Obnażona” Portia Da Costa zaspokoiła moje oczekiwania.
Victoria Renard – główna bohaterka pracuje w korporacji. W momencie, w...
Moje pierwsze spotkanie z Mariną Anderson uważam za udane. Autorka książki „Zakazane pragnienia” wywarła na mnie pozytywne wrażenie i z pewnością sięgnę po jej kolejne opowieści.
Miodowy miesiąc powinien z założenia przebiegać w romantycznym klimacie. Nowożeńcy powinni nacieszyć się sobą z dala od problemów. Marina Anderson w swojej książce „Zakazane pragnienia” miodowy...
Czas oczekiwania na dziecko każdy z nas kojarzy chyba z wielkim oczekiwaniem, radością spowodowaną urodzinami dziecka, wyluzowaniem i odpoczynkiem. Jest to z pewnością jedna z najpiękniejszych chwil w życiu kobiety. Tak też było w przypadku bohaterki książki pt „Jedenaście godzin”.
Didi jest w dziewiątym miesiącu ciąży. Jest szczęśliwą mamą dwójki dzieci, a teraz oczekuje...
„Klub Porcelanowej Filiżanki” to kolejny tytuł z serii Leniwa Niedziela wydawnictwa Świat Książki. Osobiście jestem zachwyconą tą serią. Przy każdej kolejnej książce spędzam miło czas nie tylko w niedzielę. Mam nadzieję, że jeszcze długo, długo będę miała przyjemność sięgać po kolejne pozycje z serii.
Vanessa Greene autorka „Klubu Porcelanowej Filiżanki” stworzyła bardzo...
„Gołębiarki” – ta książka pojawia się w bardzo wielu miejscach. Jest o niej głośno i słusznie, ponieważ warto, oj zdecydowanie warto się z nią zapoznać. Zbyt mało takich powieści na naszym rynku, życzyłabym sobie więcej książek, które czyta się z tak wielką przyjemnością.
Kobiety. Piszą o kobietach zarówno wielcy, znani jak i Ci, którym nie bardzo wychodzi „przyjaźń” z...
Kobieta, zaszufladkowana jest jako istota słaba. Nazywana laleczką, słodką idiotką itd. itp. Jak głośny byśmy nie krzyczały, my kobiety, niestety tak jest było i będzie. Ale … ale …. jest Kobieta i jest Suka.
( polecam na moim blogu rysunek Katarzyny Gryga, pięknie obrazujący różnice pomiędzy Kobietą a Suką -...
Moja kolejna książka z serii Leniwa Niedziela z której jestem zadowolona. Bardzo trafnie dopierana tematyka, typowo kobieca, bardzo przypadła mi do gustu. Staję się wierną fanką serii i zaczynam wierzyć, że każda kolejna książka może być tylko lepsza od poprzedniej.
Maria B – główna bohaterka jest piękną kobietą, która nie bardzo potrafi się odnaleźć w nowej...
Seria Leniwa Niedziela wydawnictwa Świat Książki bardzo przypadła mi do gustu. Są to książki bardzo trafione, poruszające ważne tematy w sposób delikatny i bardzo wciągający. Jestem świeżo po lekturze, a może powinnam powiedzieć po nocy spędzonej „W łóżku z Nabkovem”. Strasznie miłe chwile spędziłam i jestem bardzo zadowolona pomimo tego, że czuję zdecydowane niewyspanie....
więcej Pokaż mimo to
No cóż, niestety sam tytuł i sama okładka to za mało …. najważniejsza jest zawartość. Mam wrażenie, że zbyt wiele oczekiwałam od „Zgorzkniałej pizdy”. Zawiodłam się lekko i pozostał niedosyt i niestety niespełnione oczekiwania. Próbowałam tłumaczyć autorkę, że to jej debiut, że może … ale niestety nic nie zmienia faktu, że zbyt wiele szumu o nic.
Sara ma 30 lat, jest...
W dobie Internetu, ogólnego dostępu do przeróżnych portali tematycznych, aby znaleźć męża, żonę wystarczy włączyć komputer i poprzeglądać kilka miejsc, stworzonych w tym celu. To taki maksymalny skrót tego, co należy zrobić, aby w Internecie znaleźć partnera ….
30sto letnia Karolina bohaterka książki „F@ceci z sieci, czyli w poszukiwaniu miłości” postanawia znaleźć swojego...
Czasami bywa tak, że sama zapowiedź książki budzi wielkie emocje, a okres oczekiwania na nią bardzo się wydłuża … aż wreszcie następuje wyczekiwany moment, książka trafia do „głodnego” czytelnika. Dokładnie tak było w moim przypadku i w przypadku książki Kathe Koja „Fetysz”. Bardzo zaintrygowała mnie twórczość autorki. Bardzo wiele zasług dla jej pióra, a nazwisko zupełnie...
więcej Pokaż mimo to
Jesienna aura nie sprzyja dobremu nastrojowi. Za oknem pogoda coraz gorsza, ma się tylko ochotę zaszyć z książką pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty i odpłynąć w zupełnie inny świat.
„Długo i szczęśliwie” książka autorstwa Susan May Warren stała się dla mnie ucieczką przed jesienną depresją. Miła, łatwa i przyjemna lektura, która zupełnie niepostrzeżenie zabiera...
„Taniec z przeszłością” – bardzo wymowny tytuł, jak dla mnie. Z pewnością wiąże się to z faktem, iż dla mnie moja przeszłość, przeszłość moich bliskich jest bardzo ważna i bardzo chciałabym poznać wszelkie rodzinne tajemnice i powiązania.
Karolina Monkiewicz – Święcicka za pomocą literek zaprosiła czytelnika do tańca z przeszłością, który okazał się wybornym walcem....
Lubię zatapiać się w książce bez pamięci. Uwielbiam jak każda kolejna strona pochłania mnie bez reszty. Jojo Moyes w swojej najnowszej powieści „Zanim się pojawiłeś” stworzyła tak niepowtarzalny klimat, że ja nie mogłam przestać czytać. Jestem zauroczona i zachwycona.
Lou, bohaterka książki jest dość ciekawym typem kobiety. Pracowała w kawiarni jako kelnerka, jej styl...
Jodi Picoult jest autorką znaną, czytaną i lubianą. Samo nazwisko jest gwarancją świetnej lektury, budzącej ogromne emocje.
Jestem świeżo po lekturze jej najnowszej książki „To, co zostało” i nie mogę dojść do siebie, nie mogę poukładać w głowie wszystkich myśli i emocje jakie mi towarzyszyły podczas czytania. Przepiękną opowieść stworzyła Jodi Picoult i jestem...
Niejednokrotnie marzyłam o tym, żeby zasnąć i po prostu spać, żeby nikt mi nie przeszkadzał, żeby nikt nic ode mnie nie chciał. Po przeczytaniu książki „Ocaliła mnie łza” już nigdy o tym nawet nie pomyślę.
Najpiękniejsze, najbardziej wzruszające są historie pisane przez samo życie. Angele Lieby postanowiła opowiedzieć światu swoje przeżycia.
Zupełnie niespodziewanie,...