Tomasz Borkowski 
status: Czytelnik, dodał: 1 ksiązkę, ostatnio widziany 1 tydzień temu
Aktywności (z ostatnich 3 miesięcy)
2018-12-03 18:44:58
Dodał książkę na półkę: Przeczytane, Posiadam
Autor:

Fantastyczna opowieść o pozornie znanej marce.

Z jednej strony opowieść o Rayu Krocu, który stosował świadomy kapitalizm zanim stało się to modne, z drugiej podręcznik przedsiębiorczości, w którym sporo jest o satysfakcji klienta, priorytetach młodego przedsiębiorcy, systemie franczyzy (wiadomo), ale też podnajmie nieruchomości, wyszukiwaniu i dobieraniu partnerów biznesowych, łamaniu zasad...
Fantastyczna opowieść o pozornie znanej marce.

Z jednej strony opowieść o Rayu Krocu, który stosował świadomy kapitalizm zanim stało się to modne, z drugiej podręcznik przedsiębiorczości, w którym sporo jest o satysfakcji klienta, priorytetach młodego przedsiębiorcy, systemie franczyzy (wiadomo), ale też podnajmie nieruchomości, wyszukiwaniu i dobieraniu partnerów biznesowych, łamaniu zasad marketingu czy... unifikacji frytek.

Historia McD jest tu potraktowana znacznie poważniej niż w filmie The Founder z Michaelem Keatonem w roli Kroca, jednak nie jest to cegła wypchana detalami. Każdy kolejny rozdział to wyższy poziom gry: od trudów założenia lokalu pokazowego po otwieranie nowych oddziałów co trzy dni, wejście na giełdę, dominacja w branży.

Polecam przedsiębiorczym.

pokaż więcej

 
Moja biblioteczka
12 4 15
Porównaj książki w Waszych biblioteczkach.
Sprawdź oceny wspólnych książek.
Tyle książek ma ten użytkownik w swojej biblioteczce.
Tyle opinii dodał ten użytkownik.
Tyle plusów otrzymał ten użytkownik za swoje wypowiedzi.
Znajomi (0)
Lista jest pusta
zgłoś błąd zgłoś błąd