Biblioteczka czytelnika Martyna Tarnawska
pokaż wg liczba
NLP. Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego
NLP. Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego
John Seymour, Joseph O'Connor (ur. 1948)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
Chris Brogan, Julien Smith
Media i dziennikarstwo internetowe
Media i dziennikarstwo internetowe
Leszek Olszański
22 niezmienne prawa marketingu
22 niezmienne prawa marketingu
Al Ries, Jack Trout
Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?
Jack Trout, Steve Rivkin
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Al Ries, Laura Ries
Upadek reklamy i wzlot public relations
Upadek reklamy i wzlot public relations
All i Laura Ries
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
Seth Godin
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą
Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą
Seth Godin
Seth Godin. Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.
Seth Godin. Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.
Seth Godin
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Seth Godin
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Seth Godin
Seth Godin
Opowieści samowite
Opowieści samowite
Wojciech Kuczok

zgłoś błąd zgłoś błąd