Biblioteczka czytelnika bastkk
pokaż wg liczba
Narratologia
Narratologia
Paweł Tkaczyk
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
praca zbiorowa
Wyznania człowieka reklamy
Wyznania człowieka reklamy
David Ogilvy
Reklama uśmiechnięte ścierwo
Reklama uśmiechnięte ścierwo
Oliviero Toscani
Ogilvy o reklamie
Ogilvy o reklamie
David Ogilvy
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Magdalena Jaworowicz
Samo sedno. Reklama Google AdWords w praktyce
Samo sedno. Reklama Google AdWords w praktyce
Dawid Wydra
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Damian Sałkowski
Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webwriting w kulturze.
Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webwriting w kulturze.
Joanna Wrycza-Bekier
Pisać skutecznie. Strategie dla każdego autora
Pisać skutecznie. Strategie dla każdego autora
Tomasz Wróblewski, Ewa Wilcz-Grzędzińska
Media i ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami
Media i ty. Jak zarządzać kontaktem osobistym z dziennikarzami
Adam Łaszyn
Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce
Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce
Dariusz Tworzydło, Adam Łaszyn

zgłoś błąd zgłoś błąd