Książki z tagiem „social media”
  • Bloger i social media
    Bloger i social media
    Autor: Tomek Tomczyk
    Moje pierwsze, ukochane dziecko doczekało się wielkiej aktualizacji! "Bloger" wydany w 2012 roku został poszerzony o kilkadziesiąt zaktualizowanych rozdziałów oraz jeden, ogromny (195 tys....
    czytelników: 434 | opinie: 14 | ocena: 7,5 (149 głosów)
  • Social Media: Start
    Social Media: Start
    Autor: Tomek Tomczyk
    Poradnik dla osób zaczynających swoją przygodę w social mediach. Dla tych, którzy mają pomysł na siebie, ale jeszcze nie wiedzą, jak przeżyć pierwsze tygodnie. Gdzie znaleźć pierwszych czytelników, w...
    czytelników: 307 | opinie: 19 | ocena: 6,79 (101 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor: Michał Sadowski
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 291 | opinie: 17 | ocena: 6,06 (103 głosy)
  • W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    Autor: Gary Vaynerchuk
    Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi...
    czytelników: 222 | opinie: 10 | ocena: 7,91 (33 głosy)
  • Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie
    Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie
    Autor: Aimee Song
    Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcia wśród milionów selfie wrzucanych codziennie na Instagram? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcam...
    czytelników: 222 | opinie: 4 | ocena: 6,74 (80 głosów)
  • Transmisja
    Transmisja
    Autor: Marcin Strzyżewski
    Na Stany Zjednoczone Ameryki Północnej spadły dziesiątki pocisków z głowicami atomowymi. Wszystkie metropolie zamieniły się w oceany gruzów, a na ruinach cywilizacji zaczęło wyrastać nowe, dzikie i be...
    czytelników: 181 | opinie: 22 | ocena: 7,13 (72 głosy)
  • Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
    Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
    Autor: Joanna Wrycza-Bekier
    Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytel...
    czytelników: 129 | opinie: 13 | ocena: 7,03 (37 głosów)
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Autor: Anna Miotk
    Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Face...
    czytelników: 115 | opinie: 6 | ocena: 6 (30 głosów)
  • Zarządzanie kryzysem w social media
    Zarządzanie kryzysem w social media
    Autor: Monika Czaplicka
    Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i nisz...
    czytelników: 108 | opinie: 9 | ocena: 7,31 (26 głosów)
  • Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Autor: Michael Hyatt
    Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do ja...
    czytelników: 82 | opinie: 4 | ocena: 6,68 (19 głosów)
  • Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
    Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
    Autor: Clara Shih
    Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiąz...
    czytelników: 56 | opinie: 3 | ocena: 6,24 (21 głosów)
  • Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
    Twitter. Sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
    Autor: Eryk Mistewicz
    Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opini...
    czytelników: 51 | opinie: 12 | ocena: 5,31 (26 głosów)
  • Zostań gwiazdą Instagrama
    Zostań gwiazdą Instagrama
    Autor: Henry Carroll
    Poradnik dla użytkowników Instagrama Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak popr...
    czytelników: 49 | opinie: 14 | ocena: 6,42 (24 głosy)
  • W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
    W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
    Autor: Wayne Breitbarth
    Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości s...
    czytelników: 34 | opinie: 0 | ocena: 6 (12 głosów)
  • Digital Minimalism: Choosing a Focused Life in a Noisy World
    Digital Minimalism: Choosing a Focused Life in a Noisy World
    Autor: Cal Newport
    “Newport is making a bid to be the Marie Kondo of technology: someone with an actual plan for helping you realize the digital pursuits that do, and don’t, bring value to your life.”–Ezra Klein, Vox M...
    czytelników: 16 | opinie: 2 | ocena: 8 (5 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd