Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „social media”
  • Bloger i social media
    Bloger i social media
    Autor: Tomek Tomczyk
    Moje pierwsze, ukochane dziecko doczekało się wielkiej aktualizacji! "Bloger" wydany w 2012 roku został poszerzony o kilkadziesiąt zaktualizowanych rozdziałów oraz jeden, ogromny (195 tys....
    czytelników: 355 | opinie: 13 | ocena: 7,5 (122 głosy)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor: Michał Sadowski
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 249 | opinie: 16 | ocena: 6,16 (88 głosów)
  • Social Media: Start
    Social Media: Start
    Autor: Tomek Tomczyk
    Poradnik dla osób zaczynających swoją przygodę w social mediach. Dla tych, którzy mają pomysł na siebie, ale jeszcze nie wiedzą, jak przeżyć pierwsze tygodnie. Gdzie znaleźć pierwszych czytelników, w...
    czytelników: 214 | opinie: 17 | ocena: 6,73 (62 głosy)
  • W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    Autor: Gary Vaynerchuk
    Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi...
    czytelników: 98 | opinie: 6 | ocena: 8 (19 głosów)
  • Zarządzanie kryzysem w social media
    Zarządzanie kryzysem w social media
    Autor: Monika Czaplicka
    Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i nisz...
    czytelników: 85 | opinie: 8 | ocena: 7,58 (19 głosów)
  • Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie
    Pokaż swój styl. Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na Instagramie
    Autor: Aimee Song
    Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcia wśród milionów selfie wrzucanych codziennie na Instagram? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcam...
    czytelników: 83 | opinie: 0 | ocena: 6,69 (16 głosów)
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Autor: Anna Miotk
    Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Face...
    czytelników: 80 | opinie: 4 | ocena: 6,13 (23 głosy)
  • Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
    Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
    Autor: Joanna Wrycza-Bekier
    Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytel...
    czytelników: 61 | opinie: 9 | ocena: 7,13 (16 głosów)
  • Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Autor: Michael Hyatt
    Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do ja...
    czytelników: 53 | opinie: 2 | ocena: 6,62 (13 głosów)
  • Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
    Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
    Autor: Clara Shih
    Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiąz...
    czytelników: 50 | opinie: 3 | ocena: 6,47 (19 głosów)
  • Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
    Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
    Autor: Eryk Mistewicz
    Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opini...
    czytelników: 46 | opinie: 10 | ocena: 5,35 (23 głosy)
  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
    Autor: Marcin Żukowski
    Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawi...
    czytelników: 27 | opinie: 4 | ocena: 6,55 (11 głosów)
  • W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
    W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
    Autor: Wayne Breitbarth
    Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości s...
    czytelników: 18 | opinie: 0 | ocena: 6,11 (9 głosów)
  • Crush it
    Crush it
    Autor: Gary Vaynerchuck
    Czytelnicy książki będą mogli nauczyć się, jak dzięki internetowi i sile social media zamienić swoje hobby w dochodowy biznes.
    czytelników: 17 | opinie: 0 | ocena: 5,4 (5 głosów)
  • Facebook. Daj się poznać. Dołącz do największej społeczności świata. Odkryj serwis Facebook!
    Facebook. Daj się poznać. Dołącz do największej społeczności świata. Odkryj serwis Facebook!
    Autor: Łukasz Suma
    Ludzie na całym świecie dosłownie oszaleli na punkcie serwisów społecznościowych. Nie mieć konta na jednym z nich to jak popełnić towarzyskie samobójstwo! Swoje konta w takich serwisach mają przecież...
    czytelników: 9 | opinie: 0 | ocena: 5,5 (6 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd