Książki z tagiem „public relations”
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor: Paweł Tkaczyk
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 824 | opinie: 40 | ocena: 7,16 (275 głosów)
  • Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
    Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę
    Autor: Joanna Wrycza-Bekier
    Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytel...
    czytelników: 129 | opinie: 13 | ocena: 7,03 (37 głosów)
  • PRacownik
    PRacownik
    Autor: Hubert Hurbański
    "PRacownik" - jest pierwszą i dotychczas jedyną w historii literatury polskiej powieścią fabularną, której akcja rozgrywa się w środowisku prywatnych agencji Public Relations. Dzięki tej książce w prz...
    czytelników: 37 | opinie: 3 | ocena: 6,71 (21 głosów)
  • Gwiazda filmowa
    Gwiazda filmowa
    Autor: Muriel Spark
    "Gwiazda filmowa" ukazuje kulisy kreowania bożyszcz XX wieku; gwiazd srebrnego ekranu, a jednocześnie mówi o konfliktach w małżeństwie aktorskim, kiedy do głosu dochodzi zazdrość zawodowa i...
    czytelników: 36 | opinie: 0 | ocena: 6,2 (10 głosów)
  • Nowy PR. Jak internet zmienil public relations
    Nowy PR. Jak internet zmienil public relations
    Autor: Anna Miotk
    „Nowy PR” to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poz...
    czytelników: 34 | opinie: 0 | ocena: 7,78 (9 głosów)
  • Upadek reklamy i wzlot public relations
    Upadek reklamy i wzlot public relations
    Autor: All i Laura Ries
    W swojej najnowszej książce Al Ries i Laura Ries - znani specjaliści z dziedziny marketingu - nakłaniają do odejścia od reklamy jako głównego narzędzia marketingu na rzecz public relations. Bardzo dłu...
    czytelników: 32 | opinie: 0 | ocena: 6 (10 głosów)
  • Antropologia współczesności
    Antropologia współczesności
    Autor: Waldemar Kuligowski
    Książka, bazująca na własnych badaniach terenowych, literaturze naukowej, a także poezji, służy jednemu nadrzędnemu celowi - jest przypomnieniem o istnieniu kultury. We współczesnym spojrzeniu dominuj...
    czytelników: 32 | opinie: 1 | ocena: 6,55 (11 głosów)
  • 101 sposobów promocji samego siebie
    101 sposobów promocji samego siebie
    Autor: Raleigh Pinskey
    „Bez promocji dzieje się coś strasznego, NIC!" P.T. Barnum ZATEM SPRAW, ABY WYDARZYŁO SIĘ COŚ WSPANIAŁEGO! Możesz mieć najwspanialszą na świecie firmę, produkt, pomysł lub talent, jeśli jednak pragn...
    czytelników: 21 | opinie: 0 | ocena: 4,75 (4 głosy)
  • Public Relations
    Public Relations
    Autor: Ewa Małgorzata Cenker
    Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publ...
    czytelników: 20 | opinie: 1 | ocena: 5,75 (8 głosów)
  • Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę
    czytelników: 17 | opinie: 1 | ocena: 6,3 (10 głosów)
  • Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie
    Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie
    Autor: Kevin Lane Keller
    Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarc...
    czytelników: 17 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Marketing polityczny w Internecie
    Marketing polityczny w Internecie
    Autor: Sergiusz Trzeciak
    Książka ta: pomoże przygotować kompleksową strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie, podpowie, jak wybrać najskuteczniejsze dla Ciebie narzędzia kampanii, nauczy, jak efektyw...
    czytelników: 16 | opinie: 3 | ocena: 6,71 (7 głosów)
  • Przedsiębiorstwo Apokalipsa: o etyce dziennikarskiej
    Przedsiębiorstwo Apokalipsa: o etyce dziennikarskiej
    Autor: Paweł Kwiatkowski
    Książka o etyce dziennikarskiej - opowiada o tym, jak media krzywdzą ludzi, sprawiają ból lub upokarzają, pozbawiają ich pracy, szkodzą firmom. Autor stawia trudne pytania dotyczące moralnej strony d...
    czytelników: 13 | opinie: 1 | ocena: 6,8 (5 głosów)
  • Public relations - czy to się sprawdzi?
    Public relations - czy to się sprawdzi?
    Autor: Ewa Hope
    Czy public relations jest poważną dyscypliną naukową? Tak, z całą pewnością, co najmniej od lat dwudziestych ubiegłego wieku. Czy pisanie opoważnej dyscyplinie w trochę niepoważny sposób, a dodatkowo...
    czytelników: 12 | opinie: 1 | ocena: 5,75 (4 głosy)
  • Lwica na brzegu rzeki
    Lwica na brzegu rzeki
    Autorzy: Aleksandra Jakubowska, Anita Czupryn
    Okrzyknięto ją lwicą lewicy. Z mężnym sercem w kształtnej piersi, jak mawiał o niej Leszek Miller. Jej znakiem firmowym stał się gest zabrania torebki – po raz pierwszy zrobiła to, żegnając się z widz...
    czytelników: 9 | opinie: 2 | ocena: 7,25 (4 głosy)

zgłoś błąd zgłoś błąd