Książki z tagiem „obsluga”
  • Air Babylon
    Air Babylon
    Autor: Imogen Edwards-Jones
    „Air Babylon” opisuje 24 godziny z życia linii lotniczej na brytyjskim lotnisku. Akcja książki rozkręca się z godziny na godzinę wprowadzając czytelnika w znane tylko pracownikom lotniska kulisy pracy...
    czytelników: 818 | opinie: 55 | ocena: 6,75 (379 głosów)
  • E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    Autor: Maciej Dutko
    Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by pr...
    czytelników: 62 | opinie: 2 | ocena: 7,07 (15 głosów) | inne wydania: 1
  • Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
    Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
    Autor: Carmine Gallo
    Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć hand...
    czytelników: 34 | opinie: 1 | ocena: 7,25 (4 głosy)
  • Bank 3.0
    Bank 3.0
    Autor: Brett King
    Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat jaki znamy odchodzi w przeszłość. W czasach, gdy tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokości...
    czytelników: 32 | opinie: 4 | ocena: 6,8 (10 głosów)
  • Co za radość być wolnym
    Co za radość być wolnym
    Autor: Nancy Failla
    W tej książce Nancy oraz jej synowie, Douglas i Gregory, opowiadają, co z mieniło się w ich życiu dzięki marketingowi sieciowemu - jak wyglądało ono wcześniej i jakie jest teraz.
    czytelników: 19 | opinie: 0 | ocena: 7,71 (7 głosów)
  • Klient w centrum uwagi
    Klient w centrum uwagi
    Autor: Robert Zych
    Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozy...
    czytelników: 11 | opinie: 1 | ocena: 7 (1 głos)
  • Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Apple OS X Leopard - Poradniki dla początkujących
    Apple OS X Leopard - Poradniki dla początkujących
    Autor: Paweł Nowak
    "Poradniki dla początkujących" to obowiązkowa pozycja dla posiadaczy pierwszego Maka. 53 rozdziały podzielone na osiem tematycznych części prowadzą Czytelnika od podstawowych do zaawansowanych temató...
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 7,67 (6 głosów)
  • Obsługa klienta w social media
    czytelników: 7 | opinie: 1 | ocena: 0 (0 głosów)
  • E-booki. Poradnik dla początkujących e-czytelników
    E-booki. Poradnik dla początkujących e-czytelników
    Autor: Bartosz Danowski
    Uwielbiasz książki, ale Twoje mieszkanie nie pomieści ani jednego dodatkowego regału? Nie wiesz, czym są e-booki i jak się z nimi obchodzić? Chcesz dobrać czytnik dla siebie, ale nie wiesz, który najl...
    czytelników: 6 | opinie: 3 | ocena: 7 (3 głosy)
  • W czym mogę pomóc?: Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
    W czym mogę pomóc?: Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center
    Autorzy: Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek
    Książka zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientó...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 4 (1 głos)
  • Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
    Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
    Autor: Radosław Hancewicz
    Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobi...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 6,33 (3 głosy)
  • Telefonem w Klienta. Wstęp do telemarketingu
    Telefonem w Klienta. Wstęp do telemarketingu
    Autor: Sylwester Kućmierowski
    Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się na...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Martwa sprzedaż
    Martwa sprzedaż
    Autor: Tomasz Targosz
    Badania wykazały, że efektywniej uczymy się na negatywnych przykładach, niż na pozytywnych, a Ty chcesz być coraz lepszy w tym, co robisz, prawda? Sprzedajesz, zarządzasz, kupujesz? Ta książka powsta...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • ECDL Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy. Użytkowanie komputerów
    ECDL Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy. Użytkowanie komputerów
    Autor: Zdzisław Nowakowski
    Podstawy obsługi komputera i środowiska windows 98 z elementami DOSa
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd