Książki z tagiem „marketing internetowy”
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
    Autor: Artur Jabłoński
    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...
    czytelników: 159 | opinie: 15 | ocena: 7,67 (49 głosów)
  • Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów
    Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów
    Autor: Henry Jenkins
    Tematem "Kultury konwergencji" jest łączenie się mediów na różnych poziomach. Jenkins koncentruje się na konwergencji w wymiarze kulturowym. Świat współczesnych mediów jawi się nam jako chaotyczny, be...
    czytelników: 90 | opinie: 2 | ocena: 7,36 (33 głosy)
  • Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Autor: Michael Hyatt
    Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do ja...
    czytelników: 77 | opinie: 4 | ocena: 6,68 (19 głosów)
  • E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    Autor: Maciej Dutko
    Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by pr...
    czytelników: 63 | opinie: 2 | ocena: 7,07 (15 głosów) | inne wydania: 1
  • Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
    Zaufanie 2.0 : jak wywrzeć wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
    Autorzy: Chris Brogan, Julien Smith
    Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi moty...
    czytelników: 44 | opinie: 0 | ocena: 5,13 (8 głosów)
  • Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
    Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
    Autorzy: Danny Dover, Erik Dafforn
    Książka opisuje techniki optymalizacji witryn internetowych dla wyszukiwarek. Nie jest adresowana do początkujących, a raczej do zawodowych pozycjonerów i konsultantów SEO. Poza wiedzą techniczną zap...
    czytelników: 24 | opinie: 0 | ocena: 6,71 (7 głosów) | inne wydania: 1
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
    E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
    Autor: Paweł Sala
    Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w...
    czytelników: 24 | opinie: 1 | ocena: 10 (1 głos)
  • Trzy filary biznesu w Internecie
    Trzy filary biznesu w Internecie
    Autor: Ryszard Jellinek
    Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość ma...
    czytelników: 14 | opinie: 4 | ocena: 9,17 (6 głosów)
  • Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
    Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
    Autorzy: Darren Barefoot, Julie Szabo
    Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić...
    czytelników: 13 | opinie: 1 | ocena: 6,25 (4 głosy)
  • Zarabiaj na audytach SEO
    Zarabiaj na audytach SEO
    Autor: Marta Gryszko
    „Zarabiaj na audytach SEO” (wyd. 2) to ponad 60 stron praktycznych informacji, jak krok po kroku wykonać audyt SEO strony internetowej oraz jakie narzędzia wykorzystać podczas jej analizy. To również...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 10 (2 głosy)
  • Online Marketing Inside Out
    Online Marketing Inside Out
    Autorzy: Brandon Eley, Shayne Tilley
    Online Marketing Inside Out is an invaluable resource for anyone wanting to market products or services on the Web. With so many potential customers online, this book will show you how to reach them...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych, czyli jak osiągać większe zyski z social media
    Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych, czyli jak osiągać większe zyski z social media
    Autor: Iwona Lupa
    Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywno...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • E-biznes. Poradnik praktyka
    E-biznes. Poradnik praktyka
    Autor: Maciej Dutko
    Biznes usieciowiony Tworzenie sugestywnych ofert Budowanie przewagi konkurencyjnej Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie Wirtualny biznes — prawdziwe pieniądze Masz dość pracy na etacie? Nie...
    czytelników: 18 | opinie: 1 | ocena: 7,71 (7 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd