Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „harvard business”
  • O zarządzaniu ludźmi. 10 Idei HBR.
    O zarządzaniu ludźmi. 10 Idei HBR.
    Autorzy: John P. Kotter, Max H. Bazerman, Marcus Buckingham, Clayton M. Christensen, Daniel Goleman, W. Chan Kim, Jean-Francois Manzoni, Jean-Louis Barsoux, Jon R. Katzenbach, Douglas K. Smith
    Niewystarczająca motywacja pracowników? Konflikty w zespole? Uchylanie się od obowiązków? Obecna sytuacja na rynku często uniemożliwia znalezienie czasu na rozwiązanie tego typu problemów. "O za...
    czytelników: 38 | opinie: 2 | ocena: 6,88 (8 głosów)
  • Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą
    Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą
    Autor: praca zbiorowa
    Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review -cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowy...
    czytelników: 25 | opinie: 1 | ocena: 6,14 (7 głosów)
  • Zarządzanie stresem
    Zarządzanie stresem
    Autor: Edward Hallowel
    Stres &—, jak oswoić wroga Rozpoznawanie i kontrolowanie Ocenianie poziomu zestresowania Rozwiązania impulsowe oraz trwałe Pozytywny aspekt niepokoju Stres wydaje się nieodłącznym składnikiem wspó...
    czytelników: 20 | opinie: 0 | ocena: 8,5 (2 głosy)
  • Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
    Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
    Autor: praca zbiorowa
    Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biz...
    czytelników: 21 | opinie: 0 | ocena: 9,5 (2 głosy)
  • Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą
    Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą
    Autor: praca zbiorowa
    Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne Budowanie uczących się organizacji Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie....
    czytelników: 18 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Harvard Business Review. Marketing
    Harvard Business Review. Marketing
    Autor: praca zbiorowa
    Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwo...
    czytelników: 14 | opinie: 2 | ocena: 8 (2 głosy)
  • Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
    Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy
    Autor: praca zbiorowa
    Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wy...
    czytelników: 11 | opinie: 0 | ocena: 5,5 (2 głosy)
  • Harvard Business Review. Automotywacja
    Harvard Business Review. Automotywacja
    Autor: praca zbiorowa
    Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki Edward M. Hallowell Ludzki kontakt w miejscu pracy Edward M. Hallowell Sukces wymaga energii Jim Loehr i Tony Schwartz Czy pracu...
    czytelników: 11 | opinie: 1 | ocena: 3 (1 głos)
  • Zarządzanie w warunkach niepewności
    Zarządzanie w warunkach niepewności
    Autor: praca zbiorowa
    Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistot...
    czytelników: 10 | opinie: 0 | ocena: 7 (2 głosy)
  • Wystąpienia publiczne
    Wystąpienia publiczne
    Autorzy: Nick Morgan, praca zbiorowa
    Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony Nawiązanie kontaktu za słuchaczami Stosowanie odpowiednich środków przekazu Techniki trwałego przyciągania uwagi Reagowanie na trudne pytania Kierowanie ze...
    czytelników: 10 | opinie: 1 | ocena: 6 (3 głosy)
  • Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
    Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
    Autor: praca zbiorowa
    Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie... Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (2 głosy)
  • Harvard Business Review. Zarządzanie marką
    Harvard Business Review. Zarządzanie marką
    Autor: praca zbiorowa
    Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego prob...
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Zarządzanie czasem
    Zarządzanie czasem
    Autor: praca zbiorowa
    Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz więcej, śpimy coraz mniej, a mimo to wciąż nie nadążamy z wykonywaniem swoich obowiązków. Dlaczego tak się dzieje? Brakuje nam umiejętności kształtowa...
    czytelników: 8 | opinie: 1 | ocena: 5,5 (2 głosy)
  • Feedback czyli informacja zwrotna
    Feedback czyli informacja zwrotna
    Autor: Jamie O. Harris
    Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej. Steve Armstrong Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 5 (2 głosy)
  • Przywództwo w sytuacjach przełomowych
    Przywództwo w sytuacjach przełomowych
    Autor: praca zbiorowa
    Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie? Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykład...
    czytelników: 6 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd