Książki z tagiem „gry komputerowe”
  • Assassin's Creed
    Assassin's Creed
    Autor: Christie Golden
    Działamy w ciemności, by służyć światłu. Jesteśmy asasynami. Dzięki rewolucyjnej technologii dostępu do genetycznych wspomnień Callum Lynch może przeżyć wydarzenia z życia swojego przodka Aguilara de...
    czytelników: 207 | opinie: 16 | ocena: 6,93 (56 głosów)
  • Assassin’s Creed: Herezja
    Assassin’s Creed: Herezja
    Autor: Christie Golden
    Nowa książka z uniwersum Assassin’s Creed. Wysoki rangą templariusz Simon Hathaway przeżywa wspomnienia swojego przodka, który walczył u boku Joanny d’Arc. Powoli odkrywa tajemnice przeszłości, mogące...
    czytelników: 187 | opinie: 12 | ocena: 7,89 (54 głosy) | inne wydania: 1
  • Codex
    Codex
    Autor: Lev Grossman
    Edward Wozny jest młodym, dwudziestopięcioletnim bankierem, który ma więcej pieniędzy niż czasu, by je wydać. Jego kariera szybko się rozwija. Zostaje poproszony o skatalogowanie mieszczącej się na st...
    czytelników: 157 | opinie: 8 | ocena: 5,5 (66 głosów) | inne wydania: 1
  • Błękitny adept
    Błękitny adept
    Autor: Piers Anthony
    W zielonej, magicznej krainie, zwanej Phaze, Stile jest potężnym, budzącym lęk Błękitnym Adeptem. Pojedynkuje się z jednorożcem, zabija wielkiego, prastarego smoka i zdobywa miłość damy swego serca. W...
    czytelników: 84 | opinie: 5 | ocena: 6,53 (45 głosów)
  • Dawno temu w grach. Czas pionierów: szkice z historii gier komputerowych
    Dawno temu w grach. Czas pionierów: szkice z historii gier komputerowych
    Autor: Bartłomiej Kluska
    W książce tej autor przybliża czytelnikowi niezwykle barwną przeszłość elektronicznej rozrywki: od pierwszej adaptacji gry w kółko i krzyżyk na komputer EDSAC, przez Ponga, Pac-Mana, Tetris i Jet Set...
    czytelników: 78 | opinie: 4 | ocena: 7 (35 głosów)
  • Bajty Polskie
    Bajty Polskie
    Autor: Bartłomiej Kluska
    "Bajty polskie" to efekt dwuletniej pracy Bartłomieja Kluski (autora książki "Dawno temu w grach" i artykułów w miesięczniku "CD-Action") oraz Mariusza Rozawdowskiego (lidera demoscenowej grupy Samar...
    czytelników: 78 | opinie: 10 | ocena: 7,11 (47 głosów)
  • Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    Autorzy: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
    Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innym...
    czytelników: 72 | opinie: 4 | ocena: 6,62 (13 głosów) | inne wydania: 1
  • Media, wersja beta : film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu
    Media, wersja beta : film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu
    Autor: Mirosław Filiciak
    "Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania pr...
    czytelników: 36 | opinie: 0 | ocena: 5,8 (5 głosów)
  • Indiana Jones i zagadka Atlantydy II
    Indiana Jones i zagadka Atlantydy II
    Autorzy: William Messner-Loebs, Dan Barry
    Druga część komiksowej adaptacja gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Indiana Jones i Sophia Hapgood, podążają tropem Niemców, by nie dopuścić do odnalezienia i wykorzystania Atlantydy przeciwk...
    czytelników: 35 | opinie: 1 | ocena: 7,06 (16 głosów)
  • Indiana Jones i zagadka Atlantydy I
    Indiana Jones i zagadka Atlantydy I
    Autorzy: Dan Berry, Hal Barwood
    Komiksowa adaptacja gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Indiana Jones i Sophia Hapgood, podążają tropem Niemców, by nie dopuścić do odnalezienia i wykorzystania Atlantydy przeciwko ludzkości.
    czytelników: 33 | opinie: 1 | ocena: 7 (17 głosów)
  • Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi w
    Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi w
    Autor: Mirosław Filiciak
    Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która...
    czytelników: 31 | opinie: 1 | ocena: 5,25 (4 głosy)
  • Indiana Jones i zagadka Atlantydy III
    Indiana Jones i zagadka Atlantydy III
    Autorzy: William Messner-Loebs, Dan Barry
    Trzecia część komiksowej adaptacja gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Indiana Jones i Sophia Hapgood, podążają tropem Niemców, by nie dopuścić do odnalezienia i wykorzystania Atlantydy przeci...
    czytelników: 31 | opinie: 1 | ocena: 6,93 (15 głosów)
  • Indiana Jones i zagadka Atlantydy IV
    Indiana Jones i zagadka Atlantydy IV
    Autorzy: William Messner-Loebs, Dan Barry
    Ostatnia część komiksowej adaptacja gry Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Indiana Jones i Sophia Hapgood, podążają tropem Niemców, by nie dopuścić do odnalezienia i wykorzystania Atlantydy przec...
    czytelników: 31 | opinie: 1 | ocena: 7,07 (15 głosów)
  • Kultura gier komputerowych
    Kultura gier komputerowych
    Autorzy: Jon Dovey, Helen W. Kennedy
    Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturo...
    czytelników: 26 | opinie: 3 | ocena: 6,75 (4 głosy)
  • Dobry Komiks 1/2004: Street Fighter 1
    Dobry Komiks 1/2004: Street Fighter 1
    Autorzy: Ken Siu-Chong, Alvin Lee, Arnold Tsang, Andrew Hou, Corey Lewis
    Początek historii, w której poznajemy wyruszającego na poszukiwania zabójcy swego mistrza Ryu, jego bliskiego przyjaciela - Kena, ekipę smiertelnie niebezpiecznego Bisona z okrutnym narcyzem Vegą u bo...
    czytelników: 26 | opinie: 1 | ocena: 6,88 (16 głosów)

zgłoś błąd zgłoś błąd