Zarządzanie i marketing (14)
  • Zarządzanie w warunkach niepewności
    Zarządzanie w warunkach niepewności
    Autor:
    Druga część polskiego bestsellera Zarządzanie. Teoria i praktyka. Nowoczesny podręcznik do zarządzania dla wszystkich, którzy chcą być ?menedżerami jutra, przygotowanymi do podejmowania współczesnych...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (3 głosy)
  • Nowoczesne koncepcje zarządzania jakością
    Nowoczesne koncepcje zarządzania jakością
    Autor:
    & Nowoczesne koncepcje zarządzania jakością& zwiera kompendium podstawowej wiedzy menedżerskiej niezbędnej do poruszania się we współczesnej, zorientowanej jakościowo, globalnej gospodarce. Niniejsza...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)
  • zarządzanie marką
    zarządzanie marką
    Autorzy:
    Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi,...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Silna marka. Istota i kreowanie
    Silna marka. Istota i kreowanie
    Autor:
    W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6 (3 głosy)
  • Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
    Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
    Autor:
    Program Getting Things Done (GTD) powstał właśnie po to, byś mógł wreszcie zwolnić tempo, zrezygnować z przytłaczających obowiązków i uwolnić się od wiecznej presji zegarka. Jest to najbardziej spójn...
    czytelników: 1 | opinie: 80 | ocena: 7,1 (575 głosów) | inne wydania: 2
  • Zarządzanie Teoria i praktyka
    Zarządzanie Teoria i praktyka
    Autorzy:
    Wydanie V, zmienione i rozszerzone, podręcznika zarządzania w gospodarce rynkowej, który od 1994 roku cieszy się niesłabnącym powodzeniem, zarówno wśród wykładowców, jak i studentów uczelni wyższych n...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 6,17 (18 głosów)
  • Anatomia biznesu. Motywacja
    Anatomia biznesu. Motywacja
    Autor:
    Świetna książka, pełniąca znakomicie rolę poradnika jak opanować kardynalną umiejętność zarządzania, jaką jest motywacja. W oparciu o wnikliwe badania nad motywacją, autor przedstawia szereg strategii...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6,4 (5 głosów)
  • Sztuka skutecznego porozumiewania się
    Sztuka skutecznego porozumiewania się
    Autorzy:
    Książka jest adresowana do każdego, kto pragnie poprawić swoją komunikację z innymi. Polecamy ją nauczycielom, wychowawcom i psychologom, którzy chcieliby nauczyć innych, w jaki sposób skutecznie poro...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 6,64 (25 głosów) | inne wydania: 2
  • Zespoły zarządzające. Sekrety ich sukcesów i porażek
    Zespoły zarządzające. Sekrety ich sukcesów i porażek
    Autor:
    Książka jest poświęcona problematyce zarządzania opartego na teorii ról zespołowych. Teoria ta powstała w wyniku dziewięcioletnich badań prowadzonych przez Mereditha Belbina i jego współpracowników w...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5,5 (2 głosy)
  • Twoja rola w zespole
    Twoja rola w zespole
    Autor:
    W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. R. M. Belbin pisze, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków....
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6,13 (8 głosów)
  • Marketing
    Marketing
    Autor:
    Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
    czytelników: 1 | opinie: 12 | ocena: 7,55 (100 głosów) | inne wydania: 1
  • Cztery obsesje wyjątkowego szefa
    Cztery obsesje wyjątkowego szefa
    Autor:
    Patrick Lencioni przedstawia jeszcze jedną opowieść o przywództwie, której każdy element jest równie porywający i pouczający, jak wszystkie poprzednie. Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 8 (4 głosy)
  • Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie
    Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie
    Autor:
    Pragniesz udoskonalić swoje życie, ale każda zmiana Cię paraliżuje? Nie masz siły ani czasu, by zadbać o polepszenie jakości własnych dni? Masz serce przepełnione marzeniami, lecz coś nie pozwala Ci w...
    czytelników: 1 | opinie: 82 | ocena: 6,99 (482 głosy) | inne wydania: 1
  • Hedging - sposób na bogactwo czy bankructwo. Praktyczne lekcje z 23 przypadków, w których hedging zapewnił pomyślność lub podciął skrzydła.
    Hedging - sposób na bogactwo czy bankructwo. Praktyczne lekcje z 23 przypadków, w których hedging zapewnił pomyślność lub podciął skrzydła.
    Autor:
    Książka opisuje 23 studia przypadków, które pokazują dobre i złe podejścia do instrumentów zabezpieczających. Dzięki niej można poznać praktyczne skutki poszczególnych strategii hedgingowych, a nie ty...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 8 (1 głos)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd