Filtry
Książki na półce Zarządzanie i marketing [16]
Sortuj:
Okładka książki Marketing Philip Kotler
Średnia ocen:
7,6 / 10
164 ocen
Czytelnicy: 1028 Opinie: 22
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński
Średnia ocen:
7,2 / 10
325 ocen
Czytelnicy: 826 Opinie: 69
Okładka książki Zarządzanie w warunkach niepewności Andrzej K. Koźmiński
Średnia ocen:
7,0 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 11 Opinie: 0
Okładka książki zarządzanie marką William Gordon, Hamish Pringle
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Cztery obsesje wyjątkowego szefa Patrick Lencioni
Średnia ocen:
7,0 / 10
18 ocen
Czytelnicy: 73 Opinie: 3
Okładka książki Zespoły zarządzające. Sekrety ich sukcesów i porażek Meredith Belbin
Średnia ocen:
7,0 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 9 Opinie: 1
Okładka książki Sztuka skutecznego porozumiewania się Martha Davis, Patrick Fanning, Matthew McKay
Średnia ocen:
7,0 / 10
53 ocen
Czytelnicy: 363 Opinie: 7
Okładka książki Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II David Allen
Średnia ocen:
7,0 / 10
1112 ocen
Czytelnicy: 4381 Opinie: 143
Okładka książki Twoja rola w zespole Meredith Belbin
Średnia ocen:
6,4 / 10
11 ocen
Czytelnicy: 38 Opinie: 1
Okładka książki Anatomia biznesu. Motywacja John Adair
Średnia ocen:
6,3 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 17 Opinie: 0
Okładka książki Silna marka. Istota i kreowanie Jacek Kall
Średnia ocen:
6,3 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 13 Opinie: 0
Okładka książki Zarządzanie. Teoria i praktyka Andrzej K. Koźmiński
Średnia ocen:
6,0 / 10
23 ocen
Czytelnicy: 82 Opinie: 2
Okładka książki Nowoczesne koncepcje zarządzania jakością Robert Karaszewski
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 11 Opinie: 0