Filtry
Książki na półce Biznes / marketing [26]
Sortuj:
Okładka książki Marketing Philip Kotler
Średnia ocen:
7,6 / 10
163 ocen
Czytelnicy: 1024 Opinie: 22
Okładka książki Harvard Business Review. Marketing praca zbiorowa
Średnia ocen:
7,5 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 22 Opinie: 2
Okładka książki Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie Jacek Otto
Średnia ocen:
7,5 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 14 Opinie: 1
Okładka książki Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie Frank Bettger
Średnia ocen:
7,4 / 10
274 ocen
Czytelnicy: 681 Opinie: 35
Okładka książki Biznes po prostu Leszek Czarnecki
Średnia ocen:
7,3 / 10
290 ocen
Czytelnicy: 977 Opinie: 42
Okładka książki Bogaty ojciec, biedny ojciec Robert Toru Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Średnia ocen:
7,1 / 10
4766 ocen
Czytelnicy: 9692 Opinie: 515
Okładka książki Świat 2040. Czy Zachód musi przegrać? Andrzej Lubowski
Średnia ocen:
7,0 / 10
147 ocen
Czytelnicy: 349 Opinie: 24
Okładka książki Zakamarki marki Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
7,0 / 10
428 ocen
Czytelnicy: 1245 Opinie: 58
Okładka książki Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen Chris Anderson
Średnia ocen:
6,9 / 10
73 ocen
Czytelnicy: 393 Opinie: 7
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk
Średnia ocen:
6,8 / 10
451 ocen
Czytelnicy: 1164 Opinie: 63
Okładka książki Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane Adam Zaremba
Średnia ocen:
6,8 / 10
358 ocen
Czytelnicy: 860 Opinie: 40
Okładka książki Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. Marek Jankowski
Średnia ocen:
6,7 / 10
35 ocen
Czytelnicy: 92 Opinie: 4
Okładka książki Marketing sportu Andrzej Sznajder
Średnia ocen:
6,5 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 18 Opinie: 1