Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Biznes / marketing (26)
  • Marketing
    Marketing
    Autor:
    Najnowsze wydanie "Marketingu" Philipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki, określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spo...
    czytelników: 188 | opinie: 7 | ocena: 7,43 (51 głosów)
  • Harvard Business Review. Marketing
    Harvard Business Review. Marketing
    Autor:
    Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwo...
    czytelników: 15 | opinie: 2 | ocena: 8 (2 głosy)
  • Doktryna szoku. Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne
    Doktryna szoku. Jak współczesny kapitalizm wykorzystuje klęski żywiołowe i kryzysy społeczne
    Autor:
    W tej kultowej książce Naomi Klein opowiada, w jaki sposób amerykańskie strategie wolnorynkowe podbiły świat, wykorzystując to, że niektóre kraje i narody znajdują się w stanie szoku. Autorka pokazuje...
    czytelników: 1118 | opinie: 32 | ocena: 7,5 (245 głosów) | inne wydania: 1
  • Marketing międzynarodowy 2007
    czytelników: 6 | opinie: 2 | ocena: 5,6 (5 głosów)
  • Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej
    Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej
    Autor:
    Drugie wydanie książki Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin nau...
    czytelników: 56 | opinie: 2 | ocena: 6,42 (19 głosów)
  • Sponsoring sportu w warunkach globalizacji
    czytelników: 6 | opinie: 0 | ocena: 4 (2 głosy)
  • Marketing w organizacjach non-profit
    Marketing w organizacjach non-profit
    Autorzy:
    W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek amyślenia strategicznegoa w organizacjach non-proat oraz...
    czytelników: 4 | opinie: 1 | ocena: 5 (1 głos)
  • Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie
    Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie
    Autor:
    Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumnety pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wykorzy...
    czytelników: 8 | opinie: 1 | ocena: 7,5 (2 głosy)
  • Marketing usług
    Marketing usług
    Autorzy:
    Autorzy omawiają takie zagadnienia, jak: cechy charakterystyczne usług i rynku usług zarządzanie marketingiem w firmie usługowej segmentacja rynku usług jakość usług proces świadczenia usług polityka...
    czytelników: 27 | opinie: 2 | ocena: 5,43 (7 głosów)
  • Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
    Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie
    Autor:
    Znajdziemy tu pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Autor wskazuje na tak istotne elementy sukcesu jak potęga entuzjazmu, skute...
    czytelników: 314 | opinie: 18 | ocena: 7,51 (124 głosy)
  • Bogaty ojciec, biedny ojciec
    Bogaty ojciec, biedny ojciec
    Autorzy:
    "Bogaty ojciec, biedny ojciec czyli czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i średnia klasa?" Dowiedz się, jak sprawić, aby pieniądze pracowały dla Ciebie i dlacze...
    czytelników: 4239 | opinie: 226 | ocena: 7,01 (2191 głosów) | inne wydania: 1
  • Być jak Steve Jobs. Jeśli chodzi o pomysły, wszystko jest dozwolone.
    Być jak Steve Jobs. Jeśli chodzi o pomysły, wszystko jest dozwolone.
    Autor:
    Seria: Punkty Przełomowe [Znak Literanova]
    "Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażesz." Steve Jobs Ciężko uwierzyć, iż jeden człowiek zrewolucjonizował rynek komputerów (dzięki Apple II i Macowi), animowanych filmów...
    czytelników: 396 | opinie: 14 | ocena: 6,01 (137 głosów)
  • Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
    Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
    Autor:
    Seria: Punkty Przełomowe [Znak Literanova]
    Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić. Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora. To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, al...
    czytelników: 347 | opinie: 7 | ocena: 7,07 (61 głosów)
  • Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone
    Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone
    Autor:
    Książka jest wznowionym wydaniem "Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone" Do rozważnych zysk należy! Na co zwracać uwagę przy wyborze domu maklerskiego? Jak niwelować ryzyko? ...
    czytelników: 142 | opinie: 5 | ocena: 6,75 (55 głosów) | inne wydania: 1
  • Biznes po prostu
    Biznes po prostu
    Autor:
    „Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest równi...
    czytelników: 671 | opinie: 31 | ocena: 7,37 (210 głosów)
  • Sekrety ekonomii, czyli ile naprawdę kosztuje twoja kawa?
    Sekrety ekonomii, czyli ile naprawdę kosztuje twoja kawa?
    Autor:
    Milion sprzedanych egzemplarzy. Książka przełożona na 30 języków. Kto tak naprawdę zarabia na kawie? Komu imigracja przynosi korzyść? Jak to się stało, że Chiny w ciągu zaledwie pięćdziesięciu lat z...
    czytelników: 133 | opinie: 6 | ocena: 6,3 (27 głosów)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Seria: Exclusive [Onepress] [Onepress]
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 653 | opinie: 34 | ocena: 7,18 (230 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 630 | opinie: 37 | ocena: 6,82 (237 głosów)
  • Marketingowo o sporcie
    Marketingowo o sporcie
    Autor:
    Marketingowo o sporcie III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu Książka + płyta CD Jest to publikacja podsumowująca tematy poruszane podc...
    czytelników: 2 | opinie: 1 | ocena: 6 (2 głosy)
  • Marketing sportu
    Marketing sportu
    Autor:
    Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest...
    czytelników: 3 | opinie: 1 | ocena: 7 (1 głos)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd