Zarządzanie+Marketing (6)
  • Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza
    Autorzy:
    Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po pro...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 8,08 (13 głosów)
  • Globalizacja. Strategia i zarządzanie
    Globalizacja. Strategia i zarządzanie
    Autorzy:
    Autorzy postanowili zebrać podstawowy dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności i zaprezentować go w postaci modelu integrującego te trzy kate...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 8 (5 głosów)
  • Praktyka zarządzania strategicznego.
    Praktyka zarządzania strategicznego.
    Autor:
    Celem autorów pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego na przykładach. Taki układ książki powoduje, że stanowi ona doskonałe uzupełnienie podręczników z tej dziedziny o faktyczne przejawy...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 3 (1 głos)
  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
    Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
    Autorzy:
    Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowa...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
    Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
    Autor:
    Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Micros...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 6,8 (20 głosów)
  • Kaizen: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
    Kaizen: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii
    Autor:
    KAIZEN: klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen – japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 8,23 (13 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd