Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Rozwój zawodowy (12)
  • Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
    Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
    Autor:
    Patronat: Manager MagazinPierwszy na świecie guru małych przedsiębiorcówMit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że...
    czytelników: 416 | opinie: 18 | ocena: 7,59 (98 głosów)
  • Autobus energii
    Autobus energii
    Autor:
    Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie Autobus energii sprawi, że: - odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, - przerwiesz lekturę raz albo dwa...
    czytelników: 96 | opinie: 6 | ocena: 6,33 (46 głosów)
  • Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu
    Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu
    Autor:
    DŁUGO OCZEKIWANA KSIĄŻKA JEDNEGO ZE 100 NAJBARDZIEJ WPŁYWOWYCH LUDZI NA ŚWIECIE Czy talent jest przereklamowany? Czy aby odnieść sukces, trzeba „dobrze się urodzić”? Jakie są składowe sukcesu? Najno...
    czytelników: 1804 | opinie: 44 | ocena: 7,47 (356 głosów) | inne wydania: 1
  • DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
    DRIVE. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
    Autor:
    Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowa...
    czytelników: 387 | opinie: 23 | ocena: 7,3 (92 głosy) | inne wydania: 1
  • Siła nawyku
    Siła nawyku
    Autor:
    Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielim...
    czytelników: 5081 | opinie: 193 | ocena: 7,47 (1684 głosy)
  • Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
    Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania
    Autor:
    Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co r...
    czytelników: 323 | opinie: 7 | ocena: 6,99 (68 głosów) | inne wydania: 1
  • Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć
    Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć
    Autorzy:
    Chcesz więcej! Więcej pieniędzy, czasu i satysfakcji z życia. A zarazem chcesz mniej! Mniej pracy, obowiązków i stresu. Autorzy z list bestsellerów „New York Timesa” – Gary Keller i Jay Papasan – uczą...
    czytelników: 453 | opinie: 18 | ocena: 7,37 (105 głosów)
  • Jak skutecznie omijać nie w biznesie
    Jak skutecznie omijać nie w biznesie
    Autorzy:
    Przeczytaj tę książkę już dzisiaj! Zacznij omijać "NIE" od jutra!Na podstawie ciekawych i zajmujących analiz przypadków i przykładów Vincent Harris i Harlan Goerger pokazują, jak można odnieść sukces...
    czytelników: 7 | opinie: 1 | ocena: 7 (2 głosy)
  • Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej
    Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej
    Autor:
    "Nie ulega wątpliwości, że wraz z tomem "Przekaz digitalny" otrzymujemy nie tylko całość oryginalnie zaprojektowaną i umiejętnie...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 6 (2 głosy)
  • Key Account Manager
    Key Account Manager
    Autor:
    Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych...
    czytelników: 2 | opinie: 0 | ocena: 6 (2 głosy)
  • Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
    Intryguj - Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów
    Autor:
    Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować i...
    czytelników: 17 | opinie: 0 | ocena: 7 (3 głosy)
  • Fenomen poranka
    Fenomen poranka
    Autor:
    Hal Elrod – człowiek sukcesu i światowej sławy mówca motywacyjny, autor programu Miracle Morning – w książce Fenomen poranka uczy, jak zmienić swój sposób wstawania dzięki prostym technikom, które ucz...
    czytelników: 240 | opinie: 12 | ocena: 6,98 (57 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd