Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Może się przydać (29)
  • Marketing
    Marketing
    Autor:
    Najnowsze wydanie "Marketingu" Philipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki, określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spo...
    czytelników: 188 | opinie: 7 | ocena: 7,43 (51 głosów)
  • Blubry Heli przy niedzieli + CD
    Blubry Heli przy niedzieli + CD
    Autor:
    Postać Starego Marycha wrosła w świadomość czytelników i słuchaczy, toteż gdy zakończył życie, pojawiła się pustka. Juliusz Kubel odpowiedział na zapotrzebowanie, rozejrzał się w otoczeniu Starego Mar...
    czytelników: 6 | opinie: 1 | ocena: 8 (2 głosy) | inne wydania: 1
  • Blubry Starego Marycha
    Blubry Starego Marycha
    Autor:
    Źródłem tej książki są audycje radiowe, w których głosu Starego Marycha użyczał znakomity aktor, Marian Pogasz. Stary Marych postać typowa dla Poznania blubra tu o nas, o naszej codzienności, wzlotach...
    czytelników: 27 | opinie: 4 | ocena: 7,67 (12 głosów) | inne wydania: 1
  • Dojrzewanie Błazna
    Dojrzewanie Błazna
    Autor:
    Seria: Literatura skandynawska [Czarna Owca]
    Dojrzewanie błazna to przejmująca książka o dorastaniu. Juha, główny bohater, usiłuje zaprzyjaźnić się z rówieśnikami. W tym celu odgrywa rolę klasowego błazna. Rozdarty między pragnieniem dostosowani...
    czytelników: 457 | opinie: 21 | ocena: 7,4 (157 głosów)
  • Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Autor:
    Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezp...
    czytelników: 182 | opinie: 7 | ocena: 7,65 (37 głosów)
  • W szkole nie nauczono mnie biznesu
    W szkole nie nauczono mnie biznesu
    Autor:
    Poznaj sprawdzone sposoby na sukces wynikające z siedemnastoletniego doświadczenia zawodowego Piotra Zarzyckiego. Od zostania milionerem dzieli Cię tylko jeden krok. Poznaj nowy wymiar marketingu i wy...
    czytelników: 166 | opinie: 6 | ocena: 7,5 (60 głosów)
  • Miejsce początku
    Miejsce początku
    Autor:
    Kolejna powieść Ursuli K. Le Guin jest trochę inna niż proza tej autorki znana polskiemu czytelnikowi z przekładów. Światy fantastyczny i realny współistnieją tutaj przenikając się nawzajem. Baśniowy...
    czytelników: 310 | opinie: 12 | ocena: 6,56 (147 głosów)
  • Dzisiaj narysujemy śmierć
    Dzisiaj narysujemy śmierć
    Autor:
    Seria: Reportaż [Czarne]
    Opowieść o tym, jakie konsekwencje niesie ludobójstwo nie tylko dla sprawców i ofiar, ale przede wszystkim dla nas – świadków. Tochman wikła czytelników w cierpienie swoich bohaterów, a każdy z nich j...
    czytelników: 4224 | opinie: 224 | ocena: 8,17 (1614 głosów)
  • Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji
    Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji
    Autor:
    Niech myślą, że są od Ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z Tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który Ty napiszesz. Ludzie wchodzą w r...
    czytelników: 640 | opinie: 16 | ocena: 6,36 (143 głosy)
  • Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    Autor:
    "Wbrew pozorom jest to pozytywna książka o tym, co można zmienić w myśleniu i praktyce. Jest to opowieść o marketingu bez głupot, oszustwa, manipulacji, sztuczności oraz wygodnych, ale nieprawdziwych...
    czytelników: 51 | opinie: 6 | ocena: 7,14 (14 głosów)
  • Reportaże afrykańskie
    czytelników: 47 | opinie: 1 | ocena: 7 (11 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 630 | opinie: 37 | ocena: 6,83 (237 głosów)
  • Kuba i Mela. Dodaj do znajomych
    Kuba i Mela. Dodaj do znajomych
    Autorzy:
    „Kuba i Mela” to pełna humoru, bardzo prawdziwa opowieść o życiu i przygodach pewnego nietuzinkowego rodzeństwa. Jedenastoletni Kuba i siedmioletnia Mela przeżywają to wszystko, co przeżywają inne dzi...
    czytelników: 56 | opinie: 8 | ocena: 6,95 (21 głosów)
  • Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
    Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
    Autor:
    Wyróżnij się, zdobądź fanów, zwiększ ekspozycję marki, wywinduj sprzedaż i popraw obsługę klienta! Pierwszy podręcznik na rynku pokazujący marketingowcom i firmom jak tworzyć zdumiewające, popularne,...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 10 (1 głos)
  • Książka wszystkich rzeczy
    Książka wszystkich rzeczy
    Autor:
    Najgłośniejsza książka laureata Astrid Lindgren Memorial Award - najbardziej prestiżowej nagrody w dziedzinie literatury dziecięcej. Wzruszająca opowieść o chłopcu, który widzi to, czego nie widzi nik...
    czytelników: 265 | opinie: 23 | ocena: 8,16 (107 głosów)
  • Księgi Jakubowe
    Księgi Jakubowe
    Autor:
    Rok 1752. Do Rohatyna na Podolu przybywają kasztelanowa Katarzyna Kossakowska i towarzysząca jej poetka Elżbieta Drużbacka. Jednym z gości na powitalnej kolacji jest miejscowy proboszcz Benedykt Chmi...
    czytelników: 6348 | opinie: 274 | ocena: 7,75 (1355 głosów)
  • E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II
    Autor:
    Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by pr...
    czytelników: 62 | opinie: 2 | ocena: 7,15 (13 głosów) | inne wydania: 1
  • Dom tajemnic
    Dom tajemnic
    Autorzy:
    Cykl: Dom Tajemnic (tom 1)
    Eleanor, Kordelia i Brendan razem z rodzicami przeprowadzają się do wielkiego domu, który należał kiedyś do tajemniczego pisarza, Denvera Kristoffa. Po niezapowiedzianej wizycie jego córki, niepok...
    czytelników: 2067 | opinie: 186 | ocena: 7,23 (897 głosów)
  • Minimalizm po polsku
    Minimalizm po polsku
    Autor:
    Minimalizm to asceza i obsesja liczenia przedmiotów? Autorka stanowczo rozprawia się z tym stereotypem. Na podstawie osobistych doświadczeń i obserwacji opowiada o przeszkodach, jakie można napotkać w...
    czytelników: 1574 | opinie: 103 | ocena: 6,67 (724 głosy)
  • Wszystkie wojny Lary
    Wszystkie wojny Lary
    Autor:
    Książka nominowana w Plebiscycie Książka Roku 2015 lubimyczytać.pl w kategorii Literatura faktu. Wojciech Jagielski w błędnym kole świętej wojny. Podróż z Gruzji przez europejski raj do pogrążonej w...
    czytelników: 1981 | opinie: 86 | ocena: 7,94 (665 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd