Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zawodowa (kupić) (101)
  • Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
    Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
    Autor:
    Seria: Sensus [Helion]
    "Muszę", "Powinienem", "Nie mogę", "Nie mam czasu", "Później, a najlepiej jutro" -- te myśli zwykle nachodzą Cię kolejno, kiedy zastanawiasz się, czym...
    czytelników: 789 | opinie: 32 | ocena: 6,91 (184 głosy)
  • Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu
    Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu
    Autorzy:
    Odwaga, poczucie humoru, innowacyjność i nonkonformizm pradawny woj czy dzisiejszy kreatywnya * Wiodąca na rynku światowym pozycja z literatury biznesowej * Fascynujące sekrety nordyckich firm i mare...
    czytelników: 13 | opinie: 1 | ocena: 6,75 (4 głosy)
  • Przywództwo według Johna F. Kennedy'ego. Poznaj metody i osobowość wybitnego lidera
    Przywództwo według Johna F. Kennedy'ego. Poznaj metody i osobowość wybitnego lidera
    Autor:
    Budowanie zespołu lojalnych i kompetentnych ludzi: silne, scentralizowane, a przy tym demokratyczne zarządzanie Podejmowanie decyzji wykraczających poza horyzont myślenia współpracowników i obserw...
    czytelników: 26 | opinie: 0 | ocena: 7,5 (4 głosy)
  • Psychologia szefa. Szef to zawód
    Psychologia szefa. Szef to zawód
    Autorzy:
    Cykl: Psychologia Szefa (tom 1)
    Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla...
    czytelników: 171 | opinie: 11 | ocena: 7,38 (56 głosów)
  • Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować
    Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować
    Autor:
    Najmocniejsze jest odbicie od dna Zrezygnuj z niewłaściwych przedsięwzięć Konsekwentnie realizuj te, które mają szansę powodzenia Miej odwagę, żeby zrobić jedno albo drugie Czym jest dołek? To każda w...
    czytelników: 68 | opinie: 1 | ocena: 7,25 (8 głosów)
  • Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
    Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
    Autor:
    Wielka muuuskulatura Twojego umysłu Odkryj swoją nadzwyczajność Sprawdź, jak potrafisz oddziaływać na świat zauważ swój talent do zmieniania otaczającej Cię rzeczywistości Genialne pomysły nie rodzą s...
    czytelników: 65 | opinie: 3 | ocena: 7 (15 głosów)
  • Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Seth Godin
    Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Seth Godin
    Autor:
    Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna cz...
    czytelników: 53 | opinie: 1 | ocena: 7,67 (9 głosów)
  • Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
    Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
    Autor:
    Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatkówa Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na p...
    czytelników: 21 | opinie: 1 | ocena: 7,25 (4 głosy)
  • Moje życie i dzieło
    Moje życie i dzieło
    Autor:
    &&8222,Ponadczasowe dzieło, o ponadczasowym przesłaniu napisane przez ponadczasowego geniusza biznesu, Henry&&8217,ego Forda. zasady i styl myślenia zaprezentowane w tej książce przetrwały próbę czasu...
    czytelników: 527 | opinie: 15 | ocena: 8,01 (103 głosy)
  • Zarządzanie w czasach burzliwych
    Zarządzanie w czasach burzliwych
    Autor:
    Świat zarządzania stanął wobec nowych wyzwań. Czytelnik polski nie zetknął się do dziś z takim obrazem gospodarki i świata, jaki spotyka w tej książce.
    czytelników: 20 | opinie: 0 | ocena: 6,25 (4 głosy)
  • Menedżer skuteczny
    Menedżer skuteczny
    Autor:
    Menedżer skuteczny to dzieło Petera F. Druckera należące do klasyki zarządzania. Książka doczekała się niezliczonych wydań i tłumaczeń. Autor w przedmowie do najnowszego wydania tak mówi o tej
    czytelników: 131 | opinie: 0 | ocena: 7,17 (29 głosów)
  • Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
    Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
    Autor:
    za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski pryzmat , czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków...
    czytelników: 44 | opinie: 0 | ocena: 6,83 (6 głosów)
  • Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
    Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
    Autorzy:
    Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu s...
    czytelników: 34 | opinie: 1 | ocena: 6,45 (11 głosów)
  • Trout o strategii
    Trout o strategii
    Autor:
    Jack Trout znany specjalista w dziedzinie marketingu i zarządzania w zbiorze porad przekazuje swoje doświadczenia i spostrzeżenia w kontekście tego, co obecnie dzieje się w otoczeniu firm.
    czytelników: 9 | opinie: 3 | ocena: 6 (3 głosy)
  • Budowanie zespołów
    Budowanie zespołów
    Autorzy:
    Prezentowany w tej publikacji zestaw materiałów szkoleniowych powstał z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających współpracę w zespole. Proponowane zajęcia są przeznaczone nie tylko dla c...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Dlaczego przywiązujemy się do marki?
    Dlaczego przywiązujemy się do marki?
    Autor:
    Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu s...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Zarządzanie projektami w organizacjach
    Zarządzanie projektami w organizacjach
    Autor:
    Zarządzanie projektami w organizacjach J. Davidsona Frame a tokompendium wiedzy z zakresu technik zarządzania projektami. Książkaprezentuje ich praktyczny kontekst i uświadamia zagrożenia oraz pułap...
    czytelników: 25 | opinie: 0 | ocena: 8,5 (4 głosy)
  • Winning znaczy zwyciężać
    Winning znaczy zwyciężać
    Autorzy:
    Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera...
    czytelników: 571 | opinie: 23 | ocena: 7,46 (194 głosy)
  • Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa
    Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa
    Autor:
    Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu...
    czytelników: 16 | opinie: 1 | ocena: 7,5 (4 głosy)
  • Po pierwsze złam wszelkie zasady
    Po pierwsze złam wszelkie zasady
    Autorzy:
    Książka prezentuje wyniki zakrojonych na olbrzymią skalę badań wykonanych przez Instytut Gallupa w ciągu ostatnich dwudziestu pięciu lat. Wśród książek na temat zarządzania zajmuje pozycję wyjątkową....
    czytelników: 234 | opinie: 3 | ocena: 8,05 (37 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd