Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Ewangelie (9)
  • Sztuka rozpoczynania
    Sztuka rozpoczynania
    Autor:
    Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, STAR...
    czytelników: 110 | opinie: 0 | ocena: 7,28 (18 głosów)
  • Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują
    Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują
    Autorzy:
    Networking definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodo...
    czytelników: 21 | opinie: 0 | ocena: 7,5 (4 głosy)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Seria: Exclusive [Onepress] [Onepress]
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 686 | opinie: 34 | ocena: 7,17 (240 głosów)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 658 | opinie: 38 | ocena: 6,82 (246 głosów)
  • Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
    Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
    Autor:
    Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odw...
    czytelników: 25 | opinie: 1 | ocena: 5,43 (7 głosów)
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
    Autorzy:
    Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie — jeśli chcesz skorz...
    czytelników: 283 | opinie: 3 | ocena: 7,05 (19 głosów)
  • Zwinny samuraj. Jak programują mistrzowie zwinności
    Zwinny samuraj. Jak programują mistrzowie zwinności
    Autor:
    Podręcznik zwinnego zespołu!Czym wyróżniają się zwinne projekty?Jak działa zwinne planowanie?Co dają testy jednostkowe i ciągła integracja?Konkurencja na rynku oprogramowania, oczekiwania klientów ora...
    czytelników: 37 | opinie: 4 | ocena: 7,62 (13 głosów)
  • Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie.
    Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie.
    Autorzy:
    W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu....
    czytelników: 46 | opinie: 3 | ocena: 7,54 (13 głosów)
  • Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE
    Sztuka zwycięstwa. Wspomnienia twórcy NIKE
    Autor:
    Firmy Nike nie trzeba nikomu przedstawiać ‒ to jeden z najpotężniejszych graczy na rynku odzieży, obuwia i sprzętu sportowego, z roczną sprzedażą rzędu 30 miliardów dolarów. Nie każdy jednak wie, kim...
    czytelników: 846 | opinie: 42 | ocena: 8,15 (327 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd