Filtry
Książki na półce Marketing [341]
Sortuj:
Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe + płyta CD Andrzej Pomykalski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Strategiczne planowanie marketingowe Ryszard Kłeczek
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych Bogna Pilarczyk
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych Charlene Li
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Podstawy marketingu Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Bogdan Sojkin, Halina Szulce
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Kreatywnik. Marketing i biznes Mariola Dołgan, Magda Hatowska
Średnia ocen:
10,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 10 Opinie: 1
Okładka książki A History of the World in 100 Objects Neil Macgregor
Średnia ocen:
9,4 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 23 Opinie: 2
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Średnia ocen:
9,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 13 Opinie: 0
Okładka książki Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy Krzysztof Domaradzki
Średnia ocen:
8,9 / 10
7 ocen
Czytelnicy: 25 Opinie: 0
Okładka książki Stwórz i złóż. Wprowadzenie do typografii Francisco Gálvez Pizarro
Średnia ocen:
8,7 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 59 Opinie: 0
Okładka książki Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie Al Ries, Jack Trout
Średnia ocen:
8,4 / 10
11 ocen
Czytelnicy: 76 Opinie: 1