Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Marketing (74)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 616 | opinie: 37 | ocena: 6,83 (233 głosy)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 629 | opinie: 33 | ocena: 7,18 (220 głosów)
  • Rewolucja z marketing automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
    czytelników: 9 | opinie: 1 | ocena: 7 (1 głos)
  • Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
    Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
    Autor:
    Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci? To l...
    czytelników: 77 | opinie: 4 | ocena: 6,47 (15 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor:
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 263 | opinie: 16 | ocena: 6,16 (90 głosów)
  • Cząstki Przyciągania
    Cząstki Przyciągania
    Autor:
    Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stop...
    czytelników: 103 | opinie: 3 | ocena: 8,06 (18 głosów)
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
    Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
    Autor:
    To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej autora, gdy po raz pierwszy zetknął się z tym terminem i rewolucyjnym podejściem, które się za...
    czytelników: 123 | opinie: 5 | ocena: 6,56 (39 głosów)
  • Co lubią klienci
    Co lubią klienci
    Autor:
    Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele Bankomaty, Disneyland, internet -te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali...
    czytelników: 14 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
    Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
    Autor:
    To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczyt...
    czytelników: 261 | opinie: 3 | ocena: 6,76 (85 głosów)
  • Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
    Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
    Autor:
    Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współ...
    czytelników: 528 | opinie: 18 | ocena: 7,23 (199 głosów)
  • Marketing w pytaniach i odpowiedziach
    Marketing w pytaniach i odpowiedziach
    Autor:
    Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi,...
    czytelników: 6 | opinie: 1 | ocena: 6,5 (4 głosy)
  • Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
    Przewodnik po zarządzaniu wiedzą
    Autor:
    Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na kl...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Badania marketingowe. Metody i techniki
    Badania marketingowe. Metody i techniki
    Autor:
    Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni...
    czytelników: 27 | opinie: 0 | ocena: 4,8 (5 głosów) | inne wydania: 1
  • Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji
    Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji
    Autor:
    Książka wyjaśnia istotę i mechanizm oddziaływania product placement, wskazuje uwarunkowania wykorzystania product placement, opisuje nośniki tego sposobu promowania produktów (marek), przedstawia orga...
    czytelników: 7 | opinie: 1 | ocena: 6,5 (2 głosy)
  • Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
    czytelników: 4 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (2 głosy)
  • Public relations w praktyce
    Public relations w praktyce
    Autor:
    Książka F.P.Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokr...
    czytelników: 26 | opinie: 0 | ocena: 7,82 (11 głosów) | inne wydania: 1
  • Slogany w reklamie i polityce
    Slogany w reklamie i polityce
    Autor:
    "Książka Kochana jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a przy tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, k...
    czytelników: 29 | opinie: 0 | ocena: 7 (4 głosy)
  • Mowa ciała
    Mowa ciała
    Autorzy:
    80% informacji o ludziach czerpiemy nie z ich słów, lecz z zachowania i gestów. To one właśnie zdradzają nasze prawdziwe intencje i nastawienie jeśli umiemy je zaobserwować i odczytać. Ten światowy be...
    czytelników: 2481 | opinie: 76 | ocena: 7,55 (971 głosów)
  • Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.
    Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.
    Autor:
    Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Ta znakomita książka z d...
    czytelników: 3006 | opinie: 123 | ocena: 7,56 (1280 głosów)
  • Retoryka reklamy
    Retoryka reklamy
    Autor:
    Niniejsza praca ma dwa zasadnicze cele: pierwszym jest opisanie reklamy jako wizualno-werbalnego aktu komunikacyjnego o prymarnej funkcji perswazyjnej, drugim sprawdzenie, czy metoda opisu...
    czytelników: 28 | opinie: 1 | ocena: 6,33 (6 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd