Kobiecość i męskość (15)
  • Biegnąca z wilkami. Archetyp Dzikiej Kobiety w mitach i legendach
    Biegnąca z wilkami. Archetyp Dzikiej Kobiety w mitach i legendach
    Autor:
    Autorka pochodzenia meksykańsko-hiszpańskiego wychowana w poszanowaniu tradycji i w bliskości z naturą twierdzi, że poezją zaczęła przemawiać, zanim nauczyła się pisać. Loretto Heights College ukończy...
    czytelników: 1 | opinie: 173 | ocena: 7,68 (1161 głosów)
  • Kobiety i duch inności
    Kobiety i duch inności
    Autor:
    Książka jednej z najwybitniejszych badaczek romantyzmu, którą zainspirowała krytyka feminizmu, w której układa własną historię kobiet. Historia to burzliwa, pełna nieoczekiwanych zwrotów, a przede wsz...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 7,57 (101 głosów)
  • Francuzki nie tyją
    Francuzki nie tyją
    Autor:
    W objętej obsesją dietetycznego jedzenia Ameryce książka ta wywołała prawdziwą rewolucję. Choć Francuzki nie przestrzegają żadnych wymyślnych diet, napychając się potrawami zawierającymi węglowodany w...
    czytelników: 1 | opinie: 27 | ocena: 6,25 (233 głosy)
  • Socjologia codzienności
    Socjologia codzienności
    Autorzy:
    Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,67 (27 głosów)
  • Dlaczego kochamy
    Dlaczego kochamy
    Autor:
    Bezsenność, huśtawka nastroju, obsesyjne myśli, euforia - to doświadczenia wspólne wszystkim zakochanym na całym świecie, zarówno tym, którzy żyli przed wiekami, jak i współczesnym. Analizując utwory...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 6,44 (52 głosy)
  • Kobieta w kulturze - kultura w kobiecie
    Kobieta w kulturze - kultura w kobiecie
    Autor:
    Publikacja stanowi próbę odpowiedzi na pytanie: co w zakresie psychologii rodzaju jest kulturowe, społeczne, a co wrodzone? Z drugiej strony książka stanowi zbiór prac związanych ze zmieniającymi się...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 5,86 (7 głosów)
  • Kobieta i mężczyna. Człowiek rozdwojony
    Kobieta i mężczyna. Człowiek rozdwojony
    Autor:
    Niniejsza książka jest dziełem bardzo wartościowym, zarówno naukowo, jak i poznawczo. W atrakcyjny sposób przedstawia wielowymiarowość społeczno-kulturowych uwarunkowań rodzaju od czasów antycznych i...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,25 (4 głosy)
  • Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno
    Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno
    Autor:
    Zanim stała się słynną marką kosmetyczną, Helena Rubinstein wiodła inne życie. I to jakie, co za nieprawdopodobna przygoda! Znaliśmy miliarderkę obwieszoną klejnotami, z portretów Dali’ego czy Picas...
    czytelników: 1 | opinie: 86 | ocena: 7,19 (561 głosów)
  • Dlatego Francuzki są takie sexy
    Dlatego Francuzki są takie sexy
    Autor:
    Nie do końca poważne śledztwo w sprawie fenomenu Francuzek – ich figury, sex appealu i stylu. Francuska odpowiedź na „Sex w wielkim mieście”. Świat jest zgodny przynajmniej w jednej sprawie: Francuzki...
    czytelników: 1 | opinie: 15 | ocena: 6,44 (88 głosów)
  • Jak świadomość związana jest z ciałem
    Jak świadomość związana jest z ciałem
    Autor:
    Intelektualistka. Kochanka. Pisarka. Aktywistka. Matka. Córka. Adwersarz. To różne, choć nie wszystkie wcielenia Susan Sontag w drugim tomie jej dzienników, obejmującym okres rozkwitu i dojrzałości au...
    czytelników: 1 | opinie: 10 | ocena: 7,37 (91 głosów)
  • Francuzki nie sypiają same
    Francuzki nie sypiają same
    Autor:
    Jak to się dzieje, że ze wszystkich kobiet świata, to właśnie Francuzki najlepiej radzą sobie w relacjach męsko-damskich? Skąd bierze się ich opinia najbieglejszych w sztuce uwodzenia i co kryje się z...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 5,56 (41 głosów)
  • Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet  Wstęp do gender marketingu
    Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu
    Autorzy:
    Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie prak­tycznej wiedzy na temat efektywnej komu...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5 (2 głosy)
  • Psychologia reklamy
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,38 (8 głosów)
  • Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty
    Zachowania rynkowe kobiet. Wybory i determinanty
    Autorzy:
    W polskiej tradycji kobieta zawsze odgrywała szczególną rolę, przy czym za jej główne zadanie uznawano opiekowanie się ogniskiem domowym, wychowywanie dzieci, wykonywanie prac domowych. Jednak ten cza...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Zachowania mimetyczne kobiet pod wpływem telewizji i doświadczeń codzienności
    Zachowania mimetyczne kobiet pod wpływem telewizji i doświadczeń codzienności
    Autor:
    Publikacja koncentruje się na zachowaniach mimetycznych kobiet. Głównym celem badań przeprowadzonych przez autorkę było uchwycenie zacierającej się rzeczywistości wśród badanych kobiet. Dowodzi ona, ż...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd