Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
W planach: Internet i media (23)
  • Jak robić świetne reklamy zgnieć pan to... - Sullivan Luke
    Jak robić świetne reklamy zgnieć pan to... - Sullivan Luke
    Autor:
    Czytając tę książkę, można dowiedzieć się, jak wymyślić dobrą reklamę, jak sprzedać ją klientowi, a potem wyprodukować nie gubiąc po drodze przymiotnika , ,dobra , ,. Osiemnaście lat doświadczenia rek...
    czytelników: 22 | opinie: 0 | ocena: 6,25 (4 głosy)
  • Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
    Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
    Autor:
    To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczyt...
    czytelników: 280 | opinie: 3 | ocena: 6,8 (89 głosów)
  • Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
    Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
    Autor:
    Program Getting Things Done (GTD) powstał właśnie po to, byś mógł wreszcie zwolnić tempo, zrezygnować z przytłaczających obowiązków i uwolnić się od wiecznej presji zegarka. Jest to najbardziej spójn...
    czytelników: 2033 | opinie: 75 | ocena: 7,09 (516 głosów) | inne wydania: 2
  • Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!
    Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!
    Autor:
    Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy! Po czym poznać dobre logo? Jak wycenić projekt? Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo? Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to taki...
    czytelników: 368 | opinie: 16 | ocena: 7,73 (130 głosów)
  • 22 niezmienne prawa marketingu
    22 niezmienne prawa marketingu
    Autorzy:
    W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwsz...
    czytelników: 107 | opinie: 5 | ocena: 8,09 (23 głosy)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Seria: Exclusive [Onepress] [Onepress]
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 663 | opinie: 34 | ocena: 7,17 (233 głosy)
  • Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
    Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji
    Autor:
    Slajd:ologia jest książką równie piękną, jak mądrą — inspirującą, a praktyczną zarazem. Jeśli ją przeczytasz i przyswoisz sobie jej cenne rady, nauczysz się projektować i wygłaszać prezentacje, które...
    czytelników: 55 | opinie: 2 | ocena: 7,63 (8 głosów) | inne wydania: 1
  • ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
    ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga
    Autorzy:
    Nie wierz pogłoskom mówiącym, że blogi najlepsze czasy mają już za sobą. Wręcz przeciwnie, zapotrzebowanie na ciekawe, unikalne, dobrej jakości treści nieustannie rośnie. Internetowe dzienniki przycią...
    czytelników: 46 | opinie: 6 | ocena: 6,4 (15 głosów)
  • Mad Women
    Mad Women
    Autor:
    Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisa...
    czytelników: 208 | opinie: 11 | ocena: 6,51 (90 głosów)
  • WebShows: sekrety Wideo w Internecie
    WebShows: sekrety Wideo w Internecie
    Autor:
    Od Minecrafta aż po vlogi - dzięki sile Internetu, jeden człowiek może mieć oglądalność większą niż stacja telewizyjna, a mikrofon i kamerka internetowa wystarczą, żeby zdobywać serca milionów. WE...
    czytelników: 432 | opinie: 12 | ocena: 7,21 (105 głosów)
  • Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
    Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
    Autor:
    Po co myśleć? Przecież masz internet! Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajem...
    czytelników: 1338 | opinie: 41 | ocena: 7,39 (240 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor:
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 264 | opinie: 16 | ocena: 6,15 (91 głosów)
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Autor:
    Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Face...
    czytelników: 91 | opinie: 5 | ocena: 6,07 (27 głosów)
  • Marketing
    Marketing
    Autor:
    Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
    czytelników: 587 | opinie: 11 | ocena: 7,58 (92 głosy) | inne wydania: 1
  • Zarządzanie kryzysem w social media
    Zarządzanie kryzysem w social media
    Autor:
    Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i nisz...
    czytelników: 96 | opinie: 8 | ocena: 7,41 (22 głosy)
  • Błądzą wszyscy (ale nie ja). Dlaczego usprawiedliwiamy głupie poglądy, złe decyzje i szkodliwe działania?
    Błądzą wszyscy (ale nie ja). Dlaczego usprawiedliwiamy głupie poglądy, złe decyzje i szkodliwe działania?
    Autorzy:
    Seria: Mistrzowie Psychologii [Smak Słowa]
    OSTATNIA KSIĄŻKA NAUKOWA BESTSELLEROWEGO AUTORA I WYBITNEGO NAUKOWCA ELLIOTA ARONSONA. „Tavris i Aronson połączyli swoje imponujące umiejętności, aby stworzyć wspaniały wzorzec przenikliwości społecz...
    czytelników: 796 | opinie: 30 | ocena: 7,53 (150 głosów) | inne wydania: 1
  • Wyznania człowieka reklamy
    Wyznania człowieka reklamy
    Autor:
    Według znanego powiedzenia połowa pieniędzy wydana na reklamę jest zmarnowana - problem w tym, że nie wiadomo która. David Ogilvy, twórca nowoczesnej reklamy opartej na badaniach rynku, pokazuje na cz...
    czytelników: 29 | opinie: 0 | ocena: 8 (3 głosy)
  • Photoshop dla e-commerce i social media
    Photoshop dla e-commerce i social media
    Autor:
    Obraz wart więcej niż tysiąc słów Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że...
    czytelników: 21 | opinie: 1 | ocena: 7 (6 głosów)
  • Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
    Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
    Autorzy:
    123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! * Posty i komentarze,...
    czytelników: 46 | opinie: 5 | ocena: 5,73 (11 głosów)
  • Badania w public relations. Wprowadzenie
    Badania w public relations. Wprowadzenie
    Autor:
    Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w te...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd