Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
G: Pedagogika/Poradniki dla rodziców (36)
  • Naucz małe dziecko myśleć i czuć
    Naucz małe dziecko myśleć i czuć
    Autor:
    Czy szczęśliwe jest dziecko siedzące samo pośród góry zabawek albo godzinami oglądające kreskówki w telewizji? Najważniejszym, co jako rodzice możemy mu dać oprócz naszej miłości, jest wspólnie spędza...
    czytelników: 29 | opinie: 1 | ocena: 6,83 (12 głosów)
  • ADHD. Naucz się żyć z ADHD. Poradnik dla rodziców i nauczycieli
    ADHD. Naucz się żyć z ADHD. Poradnik dla rodziców i nauczycieli
    Autor:
    Oto realistyczna, a zarazem optymistyczna książka, która stanowi idealne źródło informacji i porad dla rodziców i specjalistów, którzy próbują nadążyć za dziećmi żyjącymi bez hamulców. Autor opisuje p...
    czytelników: 13 | opinie: 1 | ocena: 6 (3 głosy)
  • Andrzejki
    Andrzejki
    Autor:
    Troska o zapewnienie sobie powodzenia i szczęścia towarzyszyła wszystkim ludom przez wieki i stąd w ich życiu liczne były wróżby, magiczne zabiegi i zaklęcia. Późną jesienią, gdy dni stawały się coraz...
    czytelników: 5 | opinie: 0 | ocena: 5 (1 głos)
  • Wychowanie bez porażek
    Wychowanie bez porażek
    Autor:
    Wychowanie jest szczególnym rodzajem działalności ludzkiej, polegającym na świadomym wywoływaniu zamierzonych zmian w osobowości wychowanka. Proce ten jest długotrwały i żmudny, a zapewnienie każdemu...
    czytelników: 394 | opinie: 17 | ocena: 6,95 (153 głosy)
  • Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?
    Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?
    Autor:
    Celem niniejszej pracy jest ukazanie różnorodności w planowaniu konspektu, począwszy od koncepcji
    czytelników: 4 | opinie: 0 | ocena: 6 (2 głosy)
  • Powitanie wiosny
    Powitanie wiosny
    Autor:
    Wiosenne wyprawy, scenariusze topienia Marzanny, gry i zabawy, geneza ludowej tradycji.
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5 (1 głos)
  • Autyzm i zespół Aspergera
    Autyzm i zespół Aspergera
    Autorzy:
    zaburzenia spektrum autystycznego są coraz powszechniej diagnozowanymi przypadłościami wśród dzieci. Wciąż pojawiają się lepsze sposoby rozumienia choroby i pomocy chorym w przystosowaniu się. Przy wł...
    czytelników: 49 | opinie: 1 | ocena: 6,64 (14 głosów)
  • Język polski - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
    Język polski - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
    Autor:
    Jest to pierwsza część propozycji do wykorzystania przez nauczycieli nauczania zintegrowanego w klasach I-III. Autorka przedstawiła swoje pomysły różnych zabaw i gier dydaktycznych, konkursów, zadań,...
    czytelników: 5 | opinie: 1 | ocena: 7,5 (2 głosy)
  • Przyroda - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
    Przyroda - 160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
    Autor:
    Pomysły zawarte w tym opracowaniu związane są ze środowiskiem społeczno-przyrodniczym. Obejmują one różnego rodzaju gry, zabawy, zgadywanki, zadania, konkursy. Zestawione są w taki sposób, aby pasował...
    czytelników: 7 | opinie: 2 | ocena: 7,75 (4 głosy)
  • Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci
    Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci
    Autor:
    Jak rozumieć rysunki małych dzieci w wieku od 2 do 6 lat? Są one dziecięcą mową, formą artykulacji i komunikacji, są wyrażeniem siebie i spontaniczną naturalną potrzebą. Już nigdy później rysunek dzie...
    czytelników: 9 | opinie: 1 | ocena: 4,83 (6 głosów)
  • Odkryjmy Montessori raz jeszcze…
    Odkryjmy Montessori raz jeszcze…
    Autor:
    Niniejszy Program wychowania przedszkolnego został opracowany na podstawie teoretycznych założeń pedagogiki Marii Montessori. Autorkami publikacji są nauczycielki Przedszkola Miejskiego nr 106 w Łodz...
    czytelników: 17 | opinie: 0 | ocena: 6 (5 głosów)
  • Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera
    Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera
    Autorzy:
    Osnowę treści tej książki stanowią relacje matki dziecka dotkniętego zespołem Aspergera. Książka ta ma przybliżyć nauczycielom, rodzicom i wychowawcom kliniczny obraz choroby. Jak można pomóc dziecku...
    czytelników: 47 | opinie: 0 | ocena: 6,82 (11 głosów) | inne wydania: 1
  • Mówię wyraźnie
    Mówię wyraźnie
    Autor:
    Od autorki Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo! Książeczka, którą bierzesz teraz do rąk, ma służyć Ci do pracy z dziećmi, do doskonalenia pięknego i poprawnego wymawiania przez nie polskich gł...
    czytelników: 3 | opinie: 0 | ocena: 8 (2 głosy)
  • Pedagogika Montessori w przedszkolu i szkole
    Pedagogika Montessori w przedszkolu i szkole
    Autorzy:
    Dwóch doświadczonych pedagogów przedstawia w niniejszej książce idee pedagogiki Montessori i ich funkcjonowanie w praktyce. W odpowiednio przygotowanym otoczeniu nauczyciele prowadzą swoją pracę zgodn...
    czytelników: 32 | opinie: 1 | ocena: 6,88 (8 głosów)
  • Witaj piesku
    Witaj piesku
    Autor:
    Publikacja stanowi połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznych wskazówek dotyczących metody wspomagania dzieci w ich rozwoju, jaką jest dogoterapia. Książka ta jest zupełnie nowym ujęciem tematu....
    czytelników: 13 | opinie: 0 | ocena: 7 (4 głosy)
  • Vademecum pedagoga szkolnego
    Vademecum pedagoga szkolnego
    Autorzy:
    Autorzy wskazują pedagogom szkolnym drogi realizacji i zadań przypisanych tej roli zawodowej. Dzielą się doświadczeniami i refleksją z własnej pracy, zwracając uwagę na możliwości, uwarunkowania dział...
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 4 (3 głosy)
  • Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej
    Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej
    Autor:
    Szkoła Montessori coraz częściej jest prawdziwą alternatywą dla szkoły publicznej. Liczba zakładanych ostatnio tego typu szkół pokazuje jak wielkie jest zainteresowanie rodziców tą reformatorską pedag...
    czytelników: 9 | opinie: 0 | ocena: 8 (1 głos)
  • Między praktyką a teorią wychowania
    Między praktyką a teorią wychowania
    Autorzy:
    Publikacja ukazuje wybrane problemy z zakresu wychowania, jego istoty i złożoności - w ujęciu współczesnych przedstawicieli nauki zajmujących się oświatą i wychowaniem. Czytelnik znajdzie tu m.in. pra...
    czytelników: 10 | opinie: 0 | ocena: 6 (2 głosy)
  • Księga pomysłów. Każde dziecko to potrafi
    Księga pomysłów. Każde dziecko to potrafi
    Autor:
    Każde dziecko ma naturalny potencjał twórczy. Mali majsterkowicze z wielkim zapałem i radością wykonują inspirujące zadania. Robią to samodzielnie, pod nadzorem rodziców lub za pomocą pedagogów....
    czytelników: 24 | opinie: 1 | ocena: 7,27 (11 głosów)
  • Zrozumieć Montessori czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka
    Zrozumieć Montessori czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka
    Autor:
    Książka Zrozumieć Montessori.Czyli Maria Montessori o wychowaniu dziecka ma przede wszystkim na celu wyjaśnienie czytelnikowi przesłania pedagogicznego Marii Montessori. Pomimo, ze w pracach Autorki c...
    czytelników: 27 | opinie: 1 | ocena: 7,11 (9 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd