Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Social media, e-marketing, PR (26)
  • Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Autor:
    Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezp...
    czytelników: 172 | opinie: 7 | ocena: 7,57 (35 głosów)
  • Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
    Autorzy:
    Wciągnij klienta w swe sieci • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę • Obowiązkowo stwórz stronę internetową • Załóż konta w serwisach społecznościowych • Zacznij pisać fi...
    czytelników: 61 | opinie: 6 | ocena: 6,07 (29 głosów)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 614 | opinie: 32 | ocena: 7,17 (217 głosów)
  • Rewolucja social media
    Rewolucja social media
    Autor:
    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół si...
    czytelników: 259 | opinie: 16 | ocena: 6,16 (89 głosów)
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
    Autor:
    Co jest nie tak ze sferą mediów społecznościowych? Marketingowy Graal, do którego jeszcze rok czy dwa lata temu pielgrzymowali reklamodawcy z całego świata, traci pozłotę. Google+ nie prześcignął Face...
    czytelników: 85 | opinie: 5 | ocena: 6,08 (26 głosów)
  • Marketing
    Marketing
    Autor:
    Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
    czytelników: 544 | opinie: 12 | ocena: 7,56 (91 głosów) | inne wydania: 1
  • Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
    Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
    Autor:
    Zostań najpopularniejszą osobą w sieci! Wychodzisz wieczorem do baru — pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji — też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku! Media społeczn...
    czytelników: 54 | opinie: 3 | ocena: 6,92 (12 głosów)
  • Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
    Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
    Autorzy:
    Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezult...
    czytelników: 44 | opinie: 4 | ocena: 6,36 (11 głosów)
  • Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Autor:
    Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma n...
    czytelników: 162 | opinie: 6 | ocena: 6,59 (34 głosy)
  • Zarządzanie kryzysem w social media
    Zarządzanie kryzysem w social media
    Autor:
    Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i nisz...
    czytelników: 90 | opinie: 8 | ocena: 7,6 (20 głosów)
  • E-marketing
    E-marketing
    Autor:
    Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internet...
    czytelników: 101 | opinie: 7 | ocena: 7,36 (25 głosów)
  • Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
    Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
    Autor:
    Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta sp...
    czytelników: 72 | opinie: 2 | ocena: 7,31 (13 głosów)
  • Praktyka brandingu
    Praktyka brandingu
    Autor:
    „Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób...
    czytelników: 52 | opinie: 0 | ocena: 8,09 (11 głosów)
  • Bloger i social media
    Bloger i social media
    Autor:
    Moje pierwsze, ukochane dziecko doczekało się wielkiej aktualizacji! "Bloger" wydany w 2012 roku został poszerzony o kilkadziesiąt zaktualizowanych rozdziałów oraz jeden, ogromny (195 tys....
    czytelników: 368 | opinie: 12 | ocena: 7,46 (125 głosów)
  • Sztuka marketingu
    czytelników: 32 | opinie: 2 | ocena: 7,2 (10 głosów)
  • W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
    Autor:
    Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z Czytelnikami swoimi niezawodnymi...
    czytelników: 106 | opinie: 6 | ocena: 8 (19 głosów)
  • Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Autor:
    Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna n...
    czytelników: 105 | opinie: 6 | ocena: 7,35 (31 głosów)
  • Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
    Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko
    Autor:
    Marka, czyli wszystko co masz Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując...
    czytelników: 31 | opinie: 0 | ocena: 8,5 (4 głosy)
  • Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
    Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
    Autor:
    Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców...
    czytelników: 128 | opinie: 11 | ocena: 6,57 (30 głosów)
  • Obsługa klienta w social media
    czytelników: 7 | opinie: 1 | ocena: 0 (0 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd