Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Literatura biznesu (3)
  • Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations
    Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations
    Autor:
    Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia „etosu zawodowego” – i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej –...
    czytelników: 6 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
    PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie
    Autor:
    Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza prz...
    czytelników: 29 | opinie: 3 | ocena: 5,63 (8 głosów)
  • Sztuka rynkologii
    Sztuka rynkologii
    Autor:
    Nie obawiaj się o to, "co powie rynek" - stwórz własny! Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społecze...
    czytelników: 66 | opinie: 5 | ocena: 6,16 (25 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd