Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Biznes, finanse, rozwój (181)
  • Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
    Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
    Autor:
    Patronat: Manager MagazinPierwszy na świecie guru małych przedsiębiorcówMit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że...
    czytelników: 458 | opinie: 19 | ocena: 7,5 (104 głosy)
  • Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
    Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża
    Autor:
    Seria: Sensus [Helion]
    "Muszę", "Powinienem", "Nie mogę", "Nie mam czasu", "Później, a najlepiej jutro" -- te myśli zwykle nachodzą Cię kolejno, kiedy zastanawiasz się, czym...
    czytelników: 809 | opinie: 33 | ocena: 6,87 (191 głosów)
  • Genialne NLP. Myśl i działaj jak człowiek sukcesu
    Genialne NLP. Myśl i działaj jak człowiek sukcesu
    Autorzy:
    zrealizuj własny przepis na sukces Przyciągaj pozytywnie myślących ludzi i korzystne wydarzenia świadomie wpływaj na Twoje otoczenie Naucz się stosować najskuteczniejsze techniki NLP Geniusz tkwi w NL...
    czytelników: 23 | opinie: 0 | ocena: 8 (1 głos)
  • Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych
    Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych
    Autor:
    Teoria i praktyka dziedziny kreatywności Sedno kreatywności: eksploracje kombinacje transformacje Techniki twórczego myślenia Kreatywność zaawansowana Sztuka twórczego myślenia to ta szczególna właści...
    czytelników: 100 | opinie: 4 | ocena: 7,83 (12 głosów)
  • Sztuka rozpoczynania
    Sztuka rozpoczynania
    Autor:
    Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat Nie cofaj się przed trudnymi projektami Odważnie sięgaj gwiazd Do biegu, gotowy&…, STAR...
    czytelników: 107 | opinie: 0 | ocena: 7,28 (18 głosów)
  • Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę
    Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę
    Autor:
    To książka o tym, jak powstało imperium gospodarcze. O tym, skąd wzięły się drapacze chmur i klasa średnia. O tym, jak w niespełna pół wieku Ameryka po wojnie secesyjnej -kraj gangsterów, nędzy i bezr...
    czytelników: 62 | opinie: 0 | ocena: 7,25 (4 głosy)
  • Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
    Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
    Autor:
    Książka Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces to już klasyka literatury motywującej. Uważana jest za motor, który pchnął niezliczone rzesze ludzi w kierunku sławy i fortuny. Jej...
    czytelników: 991 | opinie: 25 | ocena: 7,27 (205 głosów) | inne wydania: 3
  • Zarządzanie poprzez wartości
    Zarządzanie poprzez wartości
    Autorzy:
    Książka stanowi przewodnik, pomagający zastosować oparte o wartości strategie w firmie, naprowadzając je na działania zmierzające do spełnienia wspólnych oczekiwań wszystkich zainteresowanych.
    czytelników: 23 | opinie: 0 | ocena: 8,33 (3 głosy)
  • Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
    Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny
    Autor:
    Wielka muuuskulatura Twojego umysłu Odkryj swoją nadzwyczajność Sprawdź, jak potrafisz oddziaływać na świat zauważ swój talent do zmieniania otaczającej Cię rzeczywistości Genialne pomysły nie rodzą s...
    czytelników: 65 | opinie: 3 | ocena: 7 (15 głosów)
  • Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
    Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie
    Autorzy:
    Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując Wojujący marketing. Zwyci...
    czytelników: 46 | opinie: 1 | ocena: 8,5 (8 głosów)
  • Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz
    Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz
    Autor:
    Sztuka skutecznej perswazji to jedna z najcenniejszych umiejętności pomagających spełniać marzenia. Musisz sprawić, aby ludzie, do których się zwracasz, sami przekonali się do Twoich racji. Właśnie to...
    czytelników: 72 | opinie: 2 | ocena: 7,67 (12 głosów)
  • Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
    Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
    Autorzy:
    Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami...
    czytelników: 52 | opinie: 1 | ocena: 7,6 (5 głosów)
  • Harvard Business Review. Marketing
    Harvard Business Review. Marketing
    Autor:
    Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwo...
    czytelników: 14 | opinie: 2 | ocena: 8 (2 głosy)
  • Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
    Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
    Autor:
    Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? Teraz małe jest wielkie&...
    czytelników: 24 | opinie: 0 | ocena: 7,67 (3 głosy)
  • Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
    Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
    Autor:
    Czy znasz jakieś marki, które zaistniały na rynku nagle i niespodziewanie, bez kosztownej reklamy masoweja Oto trzy przykłady: Dr Martens, Blair Witch Project i eBay...
    czytelników: 15 | opinie: 0 | ocena: 8 (1 głos)
  • Przyspieszony kurs kreatywności
    Przyspieszony kurs kreatywności
    Autorzy:
    Szkoła obalania stereotypów i zakorzenionych przekonań 150 ćwiczeń na kreatywność Eureka na każdy dzień: skąd czerpać nowe pomysły Pięć filarów twórczego myślenia: kultura, techniki, rozwój osobisty,...
    czytelników: 30 | opinie: 0 | ocena: 8 (3 głosy)
  • Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Seth Godin
    Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa - Seth Godin
    Autor:
    Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna cz...
    czytelników: 53 | opinie: 1 | ocena: 7,67 (9 głosów)
  • Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
    Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
    Autor:
    Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatkówa Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na p...
    czytelników: 21 | opinie: 1 | ocena: 7,25 (4 głosy)
  • TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie...
    TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie...
    Autor:
    Seria: Onepress Power
    To drugie wydanie -- bo Ty chcesz być na bieżąco, a my się rozwijamy. Dodaliśmy dwa rozdziały. Nauczyliśmy się sporo o różnicy między logiką, bezwarunkowymi uczuciami i ciągle zmieniającymi się emocja...
    czytelników: 756 | opinie: 27 | ocena: 6,78 (259 głosów)
  • Szkoła Biznesu
    Szkoła Biznesu
    Autorzy:
    Dobry biznes to taki, w którym każda strona wygrywa i właśnie o tym napisał Robert Kiyosaki w kolejnym biznesowym bestsellerze New York Timesa...
    czytelników: 286 | opinie: 9 | ocena: 6,65 (86 głosów) | inne wydania: 1

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd