Filtry
Książki na półce E-Biznes [23]
Sortuj:
Okładka książki Informatyka dla potrzeb logistyka(i) Andrzej Szymonik
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Systemy ERP. Modelowanie, projektowanie, wdrażanie Tadeusz Gospodarek
Średnia ocen:
9,0 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 10 Opinie: 0
Okładka książki Patent na e-commerce. O Polakach, którzy wyznaczają trendy Krzysztof Domaradzki
Średnia ocen:
8,9 / 10
7 ocen
Czytelnicy: 25 Opinie: 0
Okładka książki Skuteczna reklama na Facebooku Artur Jabłoński
Średnia ocen:
7,3 / 10
43 ocen
Czytelnicy: 121 Opinie: 10
Okładka książki E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Jarosław Królewski, Paweł Sala
Średnia ocen:
7,2 / 10
44 ocen
Czytelnicy: 177 Opinie: 10
Okładka książki Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu Arthur Mateos, Jothy Rosenberg
Średnia ocen:
7,2 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 14 Opinie: 1
Okładka książki Jak założyć sklep internetowy? Krzysztof Bartnik
Średnia ocen:
7,0 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 11 Opinie: 2
Okładka książki Konwersja w e-commerce Łukasz Plutecki, Sebastian Suma
Średnia ocen:
6,9 / 10
7 ocen
Czytelnicy: 42 Opinie: 1
Okładka książki Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera Piotr Karwatka
Średnia ocen:
6,7 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 21 Opinie: 0
Okładka książki Marketing 4.0. Era cyfrowa Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Średnia ocen:
6,7 / 10
112 ocen
Czytelnicy: 364 Opinie: 15
Okładka książki Marketing doświadczeń Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak (marketing)
Średnia ocen:
6,5 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 9 Opinie: 1
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy Ryan Holiday
Średnia ocen:
6,4 / 10
113 ocen
Czytelnicy: 328 Opinie: 18
Okładka książki Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Martyna Zastrożna
Średnia ocen:
6,3 / 10
49 ocen
Czytelnicy: 165 Opinie: 2