Marketing internetowy - Literatura obowiązkowa (4)
  • Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
    Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
    Autor:
    Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne: Co? Ile? Dlaczego? Co dalej? Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci o...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 8,2 (5 głosów)
  • Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Autor:
    Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna n...
    czytelników: 1 | opinie: 6 | ocena: 7,19 (47 głosów) | inne wydania: 1
  • Opowieści w marketingu
    Opowieści w marketingu
    Autor:
    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dz...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 8,5 (4 głosy)
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,67 (3 głosy)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd