Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
UX Design (28)
  • Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II
    Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II
    Autor:
    W kolejnym wydaniu doskonałej książki "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych" znajdziesz wskazówki, dzięki którym projektowane przez Ciebie witryny WWW będą sp...
    czytelników: 1 | opinie: 17 | ocena: 7,34 (118 głosów) | inne wydania: 1
  • Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych
    Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych
    Autor:
    Książka "Magia interfejsu. Praktyczne metody projektowania aplikacji internetowych" zawiera krytyczną ocenę wszystkich elementów strony z punktu widzenia jej użytkownika. Jednocześnie zaś oferuje goto...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 5,71 (7 głosów)
  • Serwisy społecznościowe. Projektowanie
    Serwisy społecznościowe. Projektowanie
    Autor:
    Jeszcze niedawno, aby stworzyć witrynę skupiającą jakąś społeczność, a do tego tętniącą życiem, wystarczyło założyć proste forum. Te czasy już się skończyły. W chwili obecnej projektanci prześcigają s...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 6,38 (8 głosów)
  • Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    Autor:
    Siła skutecznego kliknięcia * Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych? * Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów? * Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,75 (4 głosy)
  • Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru
    Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru
    Autor:
    Galeria sprzedanych pomysłów * Graficzne przedstawienie idei * Wykorzystanie wrodzonych predyspozycji zmysłu wzroku * Najważniejsze biologiczne narzędzia myślenia wizualnego * Sześć p...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 7,4 (10 głosów)
  • Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 4 (3 głosy)
  • Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych
    Prostota i użyteczność. Projektowanie rozwiązań internetowych, mobilnych i interaktywnych
    Autor:
    Technologie, które z założenia mają ułatwiać nam życie, często sprawiają wrażenie, jakby działały przeciwko nam. Konfigurowanie telefonu komórkowego, podłączenie laptopa do telewizora czy dotarcie do...
    czytelników: 1 | opinie: 3 | ocena: 6,15 (13 głosów)
  • The Smashing Book #2. Edycja polska
    The Smashing Book #2. Edycja polska
    Autor:
    Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realn...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,81 (16 głosów)
  • Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    Autorzy:
    Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innym...
    czytelników: 1 | opinie: 4 | ocena: 6,62 (13 głosów) | inne wydania: 1
  • Search Analytics for Your Site
    Search Analytics for Your Site
    Autor:
    Any organization that has a searchable web site or intranet is sitting on top of hugely valuable and usually under-exploited data: logs that capture what users are searching for, how often each query...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Storytelling for User Experience
    Storytelling for User Experience
    Autor:
    We all tell stories. It's one of the most natural ways to share information, as old as the human race. This book is not about a new technique, but how to use something we already know in a new way....
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Przetestuj ją sam! Steve Krug o funkcjonalności stron internetowych
    Przetestuj ją sam! Steve Krug o funkcjonalności stron internetowych
    Autor:
    Testy funkcjonalności to — jak powszechnie wiadomo — niezawodny sposób na udoskonalenie Twoich produktów. Niestety, zwykle koszty takiej operacji zniechęcają do ich prowadzenia. STOP! Nie tym razem! W...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 7,75 (8 głosów)
  • Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
    Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek
    Autorzy:
    W świecie wyszukiwarek innowacyjność jest koniecznością. Nawet z pozoru doskonały Google stale się rozwija i szuka nowych rozwiązań. Nieskuteczne mechanizmy wyszukiwania wciąż stanowią największy prob...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (2 głosy)
  • Wariaci rządzą domem wariatów
    Wariaci rządzą domem wariatów
    Autor:
    Autor-Twórca języka Visual Basic - staje w obronie zwykłego człowieka, czyli użytkownika, o którym zupełnie się nie pamięta podczas tworzenia kolejnych cudów elektronicznych. Stawia też tezę, że przem...
    czytelników: 1 | opinie: 1 | ocena: 8 (8 głosów)
  • 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
    100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
    Autor:
    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Tal...
    czytelników: 1 | opinie: 7 | ocena: 7,61 (28 głosów) | inne wydania: 1
  • Zmiana przez design: jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność
    Zmiana przez design: jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność
    Autor:
    Książka Tima Browna „Zmiana przez design” to przede wszystkim zaproszenie do dyskusji nad rolą designu we współczesnym świecie. To również inna perspektywa spojrzenia na design – jako metodę rozwiązyw...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,89 (19 głosów)
  • Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine
    Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine
    Autorzy:
    Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realn...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,54 (13 głosów)
  • The Design of Everyday Things, revised and expanded edition
    The Design of Everyday Things, revised and expanded edition
    Autor:
    Even the smartest among us can feel inept as we try to figure out the shower control in a hotel or attempt to navigate an unfamiliar television set or stove. When The Design of Everyday Things was...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,89 (18 głosów)
  • UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design
    UX for Lean Startups. Faster, Smarter User Experience Research and Design
    Autor:
    Great user experiences (UX) are essential for products today, but designing one can be a lengthy and expensive process. With this practical, hands-on book, you’ll learn how to do it faster and s...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Why We Fail
    Why We Fail
    Autor:
    Just as pilots and doctors improve by studying crash reports and postmortems, experience designers can improve by learning how customer experience failures cause products to fail in the marketplace.
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 5 (2 głosy)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd