Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Branżowe - przeczytane (29)
  • Freakonomia. świat od podszewki. Wydanie uzupełnione i poprawione
    Freakonomia. świat od podszewki. Wydanie uzupełnione i poprawione
    Autorzy:
    Freakonomia stanowi pierwotny sens ekonomii: badać prawdziwe motywy ludzkich zachowań i pokazywać,dlaczego ludzie robią to, co robią. Codziennie patrzymy na otaczający nas świat i usiłujemy zrozumieć...
    czytelników: 468 | opinie: 18 | ocena: 6,68 (192 głosy)
  • Bogactwo sieci
    Bogactwo sieci
    Autor:
    W Bogactwo sieci. Jak społeczna produkcja zmienia rynek i wolność Autor przedstawia społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty wzrostu znaczenia nierynkowego wytwarzania informacji, wiedzy i kultury w śr...
    czytelników: 13 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
    Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
    Autor:
    Seria: Punkty Przełomowe [Znak Literanova]
    Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współ...
    czytelników: 529 | opinie: 18 | ocena: 7,23 (199 głosów)
  • Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
    Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
    Autor:
    Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają gupiki? Co zakupy mają wspólnego z władzą? Dlac...
    czytelników: 165 | opinie: 5 | ocena: 6,9 (60 głosów)
  • Język nowych mediów
    Język nowych mediów
    Autor:
    Język nowych mediów to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Autor jest profes...
    czytelników: 75 | opinie: 2 | ocena: 6,85 (26 głosów)
  • Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
    Autor:
    Ludzie twoją reklamą Twórz porywające historie, o których warto mówić Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezp...
    czytelników: 180 | opinie: 7 | ocena: 7,65 (37 głosów)
  • Dokąd prowadzą nas media
    Dokąd prowadzą nas media
    Autor:
    Świat współczesny jak nigdy dotąd kształtowany jest przez środki przekazu, zarówno związane z drukiem, jak i elektroniczne - radio, telewizję, Internet, które uczyniły cywilizację medialną głosem nasz...
    czytelników: 42 | opinie: 2 | ocena: 6,39 (18 głosów)
  • Miękkie ostrze
    Miękkie ostrze
    Autor:
    Seria: Spectrum [Muza]
    To fascynujący opis rozwoju środków przekazu od alfabetu po internet; rozważania dotyczące kolejnych wynalazków ułatwiających komunikowanie zostały umieszczone w szerokim kontekście społeczno...
    czytelników: 60 | opinie: 2 | ocena: 6,7 (20 głosów)
  • Obraza na obrazy. Strategie społecznego oporu wobec obrazów dominujących
    Obraza na obrazy. Strategie społecznego oporu wobec obrazów dominujących
    Autor:
    Autorowi udało się w książce "Obraza na obrazy" pogodzić, istotny dla pozycji naukowych, precyzyjny i fachowy język socjologii z postulatem zrozumiałości i atrakcyjności wywodu. Będzie to pozycja niew...
    czytelników: 31 | opinie: 1 | ocena: 7 (8 głosów)
  • Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
    Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
    Autor:
    Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi porfelu, n...
    czytelników: 67 | opinie: 0 | ocena: 6,93 (14 głosów)
  • Netokracja. Nowa elita władzy i życie po kapitalizmie
    Netokracja. Nowa elita władzy i życie po kapitalizmie
    Autorzy:
    Książka jest głosem w publicznej debacie poświęconej wpływowi zmian w dziedzinie technologii informacyjnych na przemiany społeczne. Autorzy próbują odpowiedzieć m.in. na pytania: Co stanie się z pańs...
    czytelników: 29 | opinie: 0 | ocena: 6,41 (17 głosów)
  • Zrozumieć media: przedłużenia człowieka
    Zrozumieć media: przedłużenia człowieka
    Autor:
    Wydawnictwa Naukowo-Techniczne udostępniają polskiemu czytelnikowi tłumaczenie ostatniego wydania słynnej książki McLuhana. Dowie się z niej, dlaczego czasy, w których żyjemy, można uznać za Wiek Info...
    czytelników: 115 | opinie: 3 | ocena: 6,48 (29 głosów)
  • Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    Mity marketingowe : marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
    Autor:
    "Wbrew pozorom jest to pozytywna książka o tym, co można zmienić w myśleniu i praktyce. Jest to opowieść o marketingu bez głupot, oszustwa, manipulacji, sztuczności oraz wygodnych, ale nieprawdziwych...
    czytelników: 52 | opinie: 6 | ocena: 7,15 (13 głosów)
  • Nowe nowe media
    Nowe nowe media
    Autor:
    Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywist...
    czytelników: 48 | opinie: 2 | ocena: 5,26 (19 głosów)
  • Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
    Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
    Autor:
    Podręcznik Tomasz Goban-Klasa - kierownika Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego i dyrektora the Polish Academic Information Center the State University of New York w...
    czytelników: 59 | opinie: 0 | ocena: 6,3 (23 głosy)
  • Sekrety ekonomii, czyli ile naprawdę kosztuje twoja kawa?
    Sekrety ekonomii, czyli ile naprawdę kosztuje twoja kawa?
    Autor:
    Milion sprzedanych egzemplarzy. Książka przełożona na 30 języków. Kto tak naprawdę zarabia na kawie? Komu imigracja przynosi korzyść? Jak to się stało, że Chiny w ciągu zaledwie pięćdziesięciu lat z...
    czytelników: 134 | opinie: 6 | ocena: 6,3 (27 głosów)
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Seria: Exclusive [Studio JG]
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 639 | opinie: 33 | ocena: 7,19 (226 głosów)
  • Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
    Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie
    Autorzy:
    J.C. Levinson jest autorem cyklu zatytułowanego "Marketing partyzancki", najpopularniejszej w historii serii podręczników poświęconych zagadnieniom marketingu. Jego książki ukazały się w 62 językach i...
    czytelników: 12 | opinie: 1 | ocena: 5,2 (5 głosów)
  • Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych
    Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych
    Autorzy:
    Zbiór artykułów referujących wyniki wieloaspektowych, ponaddyscyplinarnych badań nad mediami elektronicznym. Przedmiotem badań są telewizja i Sieć, które we dzisiejszym świecie istnieją obok siebie i...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 6 (1 głos)
  • Koniec epoki kredy
    Koniec epoki kredy
    Autor:
    Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek „Mam talent”? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek...
    czytelników: 29 | opinie: 5 | ocena: 7,44 (9 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd