Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Chcę przeczytać do firmy (3)
  • Od dobrego do wielkiego
    Od dobrego do wielkiego
    Autor:
    Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wr...
    czytelników: 387 | opinie: 9 | ocena: 8,07 (45 głosów)
  • Od nędzy do pieniędzy
    Od nędzy do pieniędzy
    Autor:
    Książka „Od nędzy do pie­nię­dzy” jest jed­nym z naj­lep­szych prze­wod­ni­ków biz­ne­so­wych jakie dotad pozna­łem. Prze­czy­ta­łem wiele publi­ka­cji na ten temat /chyba więk­szość wydań, głów­nie a...
    czytelników: 435 | opinie: 24 | ocena: 8,39 (97 głosów)
  • W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
    W co grają ludzie. Psychologia stosunków międzyludzkich
    Autor:
    Książka znanego psychiatry amerykańskiego przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kategoriach tzw. analizy transakcyjnej. Eric Berne omawia typowe sytuacje społeczne, ujmując je w konwen...
    czytelników: 2423 | opinie: 62 | ocena: 6,56 (602 głosy)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd