Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Marketing & PR (11)
  • Marketing według Teda Levitta
    Marketing według Teda Levitta
    Autor:
    Ponadczasowa klasyka marketingu Innowacyjne naśladownictwo Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie Globalizacja rynków Reklama: poezja dopas...
    czytelników: 9 | opinie: 0 | ocena: 3 (1 głos)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 616 | opinie: 37 | ocena: 6,83 (233 głosy)
  • BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
    BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
    Autor:
    Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i p...
    czytelników: 57 | opinie: 4 | ocena: 6,78 (9 głosów)
  • Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
    Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
    Autor:
    Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci? To l...
    czytelników: 77 | opinie: 4 | ocena: 6,47 (15 głosów)
  • Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
    Autor:
    Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką. Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma n...
    czytelników: 169 | opinie: 6 | ocena: 6,64 (36 głosów)
  • Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku
    Autor:
    Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do ja...
    czytelników: 54 | opinie: 2 | ocena: 6,62 (13 głosów)
  • Sztuka rynkologii
    Sztuka rynkologii
    Autor:
    Nie obawiaj się o to, "co powie rynek" - stwórz własny! Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społecze...
    czytelników: 66 | opinie: 5 | ocena: 6,16 (25 głosów)
  • Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie.
    Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie.
    Autorzy:
    Jak sieci handlowe przewidują ciążę klientek, by móc odpowiednio spersonalizować oferty? Dlaczego sprzedawcy używanych samochodów powinni polubić kolor pomarańczowy? Co robić, by zawsze korzystnie kup...
    czytelników: 186 | opinie: 6 | ocena: 7,29 (62 głosy)
  • Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym
    Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym
    Autorzy:
    Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady! ...
    czytelników: 14 | opinie: 2 | ocena: 6 (4 głosy)
  • Marketing - to działa!
    Marketing - to działa!
    Autorzy:
    * Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne? * Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców? * Co zrobić, aby oferta wyróżniała si...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Biblia copywritingu
    Biblia copywritingu
    Autor:
    Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale rek...
    czytelników: 48 | opinie: 1 | ocena: 7 (5 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd