Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
P Marketing (7)
  • Skuteczna promocja przy niskim budżecie
    Skuteczna promocja przy niskim budżecie
    Autor:
    Wiele małych i średnich przedsiębiorstw próbuje pokonać swoich potężnych konkurentów ich własną bronią i w tym celu podejmuje standardowe i rozproszone działania reklamowe lub też rozpoczyna skazane n...
    czytelników: 11 | opinie: 1 | ocena: 5,5 (2 głosy)
  • Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie
    Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty odnoszą sukces, a inne nie
    Autor:
    Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki f...
    czytelników: 95 | opinie: 3 | ocena: 6,77 (26 głosów)
  • Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną
    Jak sprzedawać gdy nikt nie kupuje i jak sprzedawać więcej kiedy już zaczną
    Autor:
    Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznac...
    czytelników: 17 | opinie: 1 | ocena: 6,33 (3 głosy)
  • 100 idei, które zmieniły reklamę
    czytelników: 39 | opinie: 0 | ocena: 7,4 (5 głosów)
  • Strategia błękitnego oceanu
    Strategia błękitnego oceanu
    Autorzy:
    Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świet...
    czytelników: 19 | opinie: 1 | ocena: 9,5 (2 głosy)
  • Plany marketingowe
    Plany marketingowe
    Autorzy:
    Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szcze...
    czytelników: 7 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Jak przyciągnąć doskonałych klientów
    Jak przyciągnąć doskonałych klientów
    Autorzy:
    Przestań szukać doskonałych klientów Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że biznes to wojna , a zdobywanie udziałów na rynku oznacza pobicie kogoś innego. Szczegółowo przedst...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd