Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Handel i marketing (16)
  • Hipnotyczny marketing
    Hipnotyczny marketing
    Autor:
    Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić...
    czytelników: 96 | opinie: 10 | ocena: 6,34 (32 głosy) | inne wydania: 1
  • Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
    Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
    Autor:
    Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość sukcesu Obsesja posiadania Twojego prod...
    czytelników: 51 | opinie: 2 | ocena: 5,56 (9 głosów)
  • Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży
    Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży
    Autor:
    Ta wspaniale prezentująca się edytorsko książka, jest równie znakomita pod względem treści. została zaprojektowana tak, aby móc ją mieć ciągle przy sobie. Napisana przez wytrawnego handlowca stała się...
    czytelników: 46 | opinie: 2 | ocena: 7,33 (9 głosów)
  • Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
    Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
    Autor:
    Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi...
    czytelników: 14 | opinie: 1 | ocena: 5,33 (3 głosy)
  • Co lubią klienci
    Co lubią klienci
    Autor:
    Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfele Bankomaty, Disneyland, internet -te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali...
    czytelników: 13 | opinie: 0 | ocena: 7 (1 głos)
  • Skuteczne metody sprzedaży
    Skuteczne metody sprzedaży
    Autor:
    aSprzedawanie to trudna umysłowa gra, powiedział Brian Tracy, wybitny specjalista w szkoleniu kadry handlowej. Wygrywa najczęściej ten sprzedawca, który osiągnie psychologiczną przewagę nad innymi. Os...
    czytelników: 90 | opinie: 1 | ocena: 7 (18 głosów)
  • Psychologia sprzedaży
    Psychologia sprzedaży
    Autor:
    Naucz się sprzedawać a i to dobrze a od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psycholo...
    czytelników: 262 | opinie: 8 | ocena: 7,28 (75 głosów)
  • Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
    Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz
    Autorzy:
    Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiar...
    czytelników: 132 | opinie: 7 | ocena: 7,08 (38 głosów)
  • Sztuka skutecznej sprzedaży
    Sztuka skutecznej sprzedaży
    Autor:
    W książce zatytułowanej "Sztuka skutecznej sprzedaży" wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą...
    czytelników: 24 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • 7 zaginionych tajemnic sukcesu
    7 zaginionych tajemnic sukcesu
    Autor:
    W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolu...
    czytelników: 24 | opinie: 1 | ocena: 6 (5 głosów) | inne wydania: 1
  • Sprzedać niewidzialne
    Sprzedać niewidzialne
    Autor:
    Na początku książki autor zajmuje się najważniejszym problemem w marketingu usług: jakością. Pokazuje w jaki sposób można odkryć w swoim przedsiębiorstwie te elementy, które wymagają udoskonalenia i p...
    czytelników: 22 | opinie: 1 | ocena: 7,33 (3 głosy)
  • 22 niezmienne prawa marketingu
    22 niezmienne prawa marketingu
    Autorzy:
    W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: *marketing jest walką na percepcje*lepiej być pierwsz...
    czytelników: 99 | opinie: 5 | ocena: 8,09 (23 głosy)
  • Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II
    czytelników: 46 | opinie: 1 | ocena: 6,8 (5 głosów)
  • 100 praw sukcesu w biznesie
    100 praw sukcesu w biznesie
    Autor:
    Tracy udziela wielu praktycznych porad w postaci 100 praw, które podzielił na osiem głównych kategorii: Życie, Sukces, Biznes, Przywództwo, Pieniądze, Sprzedaż, Negocjowanie oraz Zarządzanie czasem. W...
    czytelników: 36 | opinie: 0 | ocena: 7,18 (11 głosów)
  • Zostań Supersprzedawcą. 21 świetnych sposobów, aby sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej.
    Zostań Supersprzedawcą. 21 świetnych sposobów, aby sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej.
    Autor:
    Zwiększ swoją sprzedaż - dołącz do 10% najlepszych! Brian Tracy dzieli się najważniejszymi zasadami pozwalającymi odnieść sukces w sprzedaży, nad którymi pracował przez 30 lat szkoląc ponad pół milio...
    czytelników: 41 | opinie: 1 | ocena: 9 (4 głosy)
  • 21 Strategii Wybitnych Sprzedawców
    czytelników: 19 | opinie: 1 | ocena: 6,83 (6 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd