Filtry
Książki na półce Marketing, PR, zarządzanie [14]
Sortuj:
Okładka książki Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola Philip Kotler
Średnia ocen:
7,3 / 10
9 ocen
Czytelnicy: 57 Opinie: 3
Okładka książki Inteligencja emocjonalna Daniel Goleman
Średnia ocen:
7,2 / 10
2180 ocen
Czytelnicy: 7991 Opinie: 197
Okładka książki Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing Donald J. Trump, Don Sexton
Średnia ocen:
7,2 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 47 Opinie: 1
Okładka książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martin Lindstrom
Średnia ocen:
7,2 / 10
259 ocen
Czytelnicy: 760 Opinie: 21
Okładka książki Tak! 50 sekretów nauki perswazji Robert B. Cialdini, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Średnia ocen:
6,9 / 10
160 ocen
Czytelnicy: 681 Opinie: 14
Okładka książki Siła grupy. Wykorzystaj wsparcie otoczenia i odnieś sukces Bill Hibbler, Joe Vitale
Średnia ocen:
6,8 / 10
5 ocen
Czytelnicy: 23 Opinie: 1
Okładka książki Co widział pies i inne przygody Malcolm Gladwell
Średnia ocen:
6,8 / 10
202 ocen
Czytelnicy: 889 Opinie: 23
Okładka książki Nowy Jednominutowy Menedżer Ken Blanchard, Johnson Spencer
Średnia ocen:
6,7 / 10
190 ocen
Czytelnicy: 311 Opinie: 18
Okładka książki Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji Tomasz Kammel
Średnia ocen:
6,4 / 10
43 ocen
Czytelnicy: 117 Opinie: 5
Okładka książki Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży A.K. Pradeep
Średnia ocen:
6,3 / 10
26 ocen
Czytelnicy: 143 Opinie: 5
Okładka książki Public relations w teorii i praktyce Beata Ociepka
Średnia ocen:
4,2 / 10
6 ocen
Czytelnicy: 13 Opinie: 0