"Kobieta na brzegu" przenosi nas w podróż Andre Brinka za zaginioną linią Arva Gripa - jego synem Christerem.
Poznajemy co się z nim stało po jego zniknięciu,
podążamy ścieżką zemsty, która dotyka potomków Ludzi Lodu - Mali i Andre.
Na szczęście Shira, Sol i Mar pomagają przegnać zjawę pałającą żądzą zemsty.
Kolejny raz Imre pomaga naszym przyjaciołom.
Niestety coraz...
Bardzo fajna historyjka. Mi się dobrze czytało, taka akurat na odprężające 3 wieczory. Typowa B.A. Paris. Kluczy, wyprowadza nas w manowce, aby na końcu zaskoczyć (ja się bynajmniej nie spodziałam, ale jednak Linda miał racje mówiąc w "Psach" : "Bo to zła kobieta była" )
Polecam :D
Niewiarygodnie banalna historia. Bardzo płytka, pozbawiona refleksji. Głowna bohaterka małostkowa, dramatyzująca, aż uszy puchły. W tle: młoda wdówka porzuca dziecko i z równie frywolną przyjaciółką rusza do Grecji szukać przygód. Naprawdę, dziwię się, że tę powieść, która nie kleiła się od pierwszej strony, ktoś zechciał wydać.
Pokaż mimo toBera powiła trzech synów: dwóch pierwszych urodziło się obarczonych klątwą, jeden miał racice łosia, drugi łapy psa, natomiast trzecie dziecko było normalnym chłopcem. Wychowywała ich jednakowo, jednak szykany ze strony innych chłopców z wioski, wzmagały gniew młodzieńców, aż doszło do tragedii. Frodi i Thorir, dwaj nie do końca ludzcy bracia, wyruszają na wygnanie, a...
więcej Pokaż mimo toJeden z niewielu kryminałów, które wciągnęły mnie tak, że trudno było się oderwać. Bardzo wyraziste, ciekawe postacie, skomplikowane śledztwo, mylne tropy i niezbyt zaskakujące, ale fajne zakończenie. Strasznie podobały mi się dialogi, naturalne, niewymuszone, z idealną dawką przekleństw (może poza wynurzeniami mordercy na końcu, bo to zawsze mnie drażni, kiedy złol...
więcej Pokaż mimo toByć może stawiam sobie zbyt wysokie oczekiwania. Zakończenie było dla mnie nieoczekiwane, ale było to jedyne szokujące wydarzenie w całej książce. Wiele rzeczy pozostawało dla mnie niejasnych, byłam całkowicie zdezorientowana i ostatecznie zdecydowałam się po prostu poddać. Cieszę się jednak, że główna bohaterka odnalazła szczęście. Pod koniec książki następuje wydarzenie,...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPo skończeniu pierwszego tomu serii "Tak powstają złoczyńcy" byłam wręcz pewna, że Julka nie będzie w stanie mnie już niczym zaskoczyć...no cóż do momentu, aż nie skończyłam drugiej części. Pomimo, że od skończenia przeze mnie tej książki minęło już kilka dni to odwlekałam pisanie recenzji jak mogłam, gdyż nie potrafię dobrać odpowiednich słów, którymi mogłabym opisać co...
więcej Pokaż mimo toMocna, uniwersalna, stanowcza, męska i brutalna. Uwielbiam jak buduje akcję, jak kreuje brudny świat przedstawiony, używa dosadnego języka, nadaje swoim bohaterom różne cechy, przeważnie te negatywne🙈 Tak, główny bohater cyklu gliwickiego, Dawid Wolski, antybohater, to antypatyczny młodzian, który wszystko ma w nosie, jest na bakier z etyką, moralnością, interesują go...
więcej Pokaż mimo to
"Żyjesz tylko raz" to poradnik, który dla mnie okazał się nie tylko źródłem mądrości, ale prawdziwą inspiracją do zmiany. Od pierwszych stron tej książki poczułam, że trafiam na coś wyjątkowego – na przewodnik, który z elegancją i głębią przeprowadza przez meandry życiowych wyzwań, ucząc, jak stawiać im czoła z godnością i odwagą.
Ta książka wyróżnia się na tle innych...
📕Tytuł: FORGET ME NOT
🖋️Autor: Julie Soto
📚Ilość stron: 398
🏢Wydawnictwo: @harpercollinspolska
Mój kolejny Comfort Book tego roku.
Motyw grumpy x sunshine (ponurak x wesołek) uwielbiam w tego typu książkach. Lubię, gdy serce mruka zostaje poruszone przez drugiego bohatera, który na świat patrzy z optymizmem. To dowodzi, że PRZECIWIEŃSTWA SIĘ PRZYCIĄGAJĄ.
Ama Torres jest...
Jeśli jesteście fanami Gwiezdnych Wojen lub lubicie te klimaty, to ta książka jest zdecydowanie dla Was 😍
Bardzo podobały mi się relacje przedstawione w tej książce i mimo, iż schematy były podobne to innych to tutaj mamy przedstawione je w zupełnie inny, oryginalny sposób. Bohaterowie nie zakochują się w sobie banalnie i szybko, więc jeśli nie lubicie cukierkowych...
IG:ksiazki_wloczykija
W świecie literatury science fiction istnieją opowieści, które nie tylko przenoszą czytelnika w odległe zakątki kosmosu, ale także stawiają pytania o istotę ludzkości, technologii i przyszłości naszego gatunku.
Chambers zabiera nas w podróż przez świat, gdzie roboty zyskały samoświadomość i porzuciły swoje pierwotne zadania. Odległe echa ich...
Millie zatrudnia się jako pomoc domowa w penthousie Douglasa Garricka. Pomimo zakazu swego pracodawcy nawiązuje kontakt z obłożnie chorą jego żoną, stale przebywającą w zamknięciu w jednym z pokoi.
Zarówno koncept, forma, treść i wykonanie zbieżne z pierwszą częścią. Powielenie tego w następnej części może się już nie sprawdzić, być zbyt wtórnym oraz przewidywalnym. Tutaj...
Bardzo dobra kontynuacja przygód Jagody Wilczek-wiedźmy klątw.
Gdy na jej progu pojawia się ranny Uczeń Czarnoksiężnika Jagoda musi udzielić mu pomocy i schronienia. Wiąże ją z nim przysługa, która w magicznym świecie znaczy bardzo wiele, a którą ta musiała mu obiecać, by sprostać wcześniejszym niebezpieczeństwom,które zagrażały jej i jej najbliższym. I doskonale czuje, że...
Muszę przyznać, że pierwszy raz czytałam powieść historyczną, i trochę mam mieszane uczucia bo jak sama historia jest dobra i wciąga od początku tak sam motyw starożytnych Prusów sprzed 1000 lat jak się okazało nie należy do moim ulubionych.
Historia przedstawia losy Mestinklina i jego przyjaciela, który trafia do osady gdzie rządzi Kalsrikis. Podczas pobytu dochodzi do...
Niekoniecznie... Trochę przereklamowana pozycja. Powtórzenia wybijają z rytmu. Jest ich dużo. To zabija całą (ciekawą) historię i przytępia wyraziste postaci.
Pokaż mimo toNie przypominam sobie, aby w moich czasach szkolnych "Folwark zwierzęcy" był lekturą, a z pewnością nie był obowiązkową, co samo przez się tłumaczy dlaczego jej nie przeczytałam w tamtym czasie. Nawet, gdyby była ona obowiązkowa, to moja wrodzona wrażliwość zawsze była tak wysoce rozwinięta, że już w trzecim rozdziale pożegnałabym się z lekturą wyczuwając pismo nosem, że...
więcej Pokaż mimo to
Drugi tom serii Empireum podobał mi się tak samo bardzo, jak Fourth Wing, pomimo że Iron Frame dostarcza nam trochę innych emocji i rozbudowane są inne wątki fabularne.
Żelazny Płomień podzielony jest na 2 części.
Pierwsza część jest bezpośrednią kontynuacją Czwartego skrzydła . Akcja rozgrywa się na uczelni , przez co możemy poczuć się jak w pierwszym tomie , co jest moim...