Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

CRM Zarządzanie kontaktami z klientami

Wydawnictwo: Helion
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8371978642
liczba stron
192
słowa kluczowe
crm, zarządzanie, klient, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
davinczi

Książka opisuje:
* Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
* Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
* Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/crm-zarzadzanie-kontaktam...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/crm-zarzadzanie-kontaktam...»

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 699
davinczi | 2011-04-19
Na półkach: Przeczytane, marketing
Przeczytana: 19 kwietnia 2011
książek: 8878
Chaoticreader | 2016-10-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2830
Anastazja | 2013-09-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać, Szukam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd